Od začátku ledna spustil obchodní řetězec Billa pokračování své kampaně „Billa je levná“, která odstartovala v roce 2016. Její tváří se stala herečka Pavla Tomicová, finalistka loňské StarDance.
Kampaň, jež bude k vidění v televizi, tisku, na internetu a letácích, si hraje s českými příslovími, které jsou vždy vztaženy k nakupování za akční ceny. „V rámci nové kampaně chceme zákazníkům ukázat, že nakupovat ve slevách není žádná ostuda,“ uvádí Simona Breen, marketingová ředitelka Billa ČR.
Na rozdíl od předchozích kampaní „Billa je levná“ se tentokrát soustředí komunikace na produkty za nejvýhodnější ceny. „Naši zákazníci již z přechozích let vědí, že v Bille najdou trvale příjemné ceny. My chceme komfort při nakupování posunout ještě dál, a proto jsme se nyní zaměřili na výrobky s promo cenami,“ dodává Simona Breen.
-stk-