Česká eventová asociace (ČEA) startuje druhý ročník soutěže Výročních cen, jež oceňuje ty nejlepší počiny v oblasti eventové komunikace. Přihlášky přijímá do 9. března, shortlist zveřejní 29. března na akci Event Fest v pražské Pragovce a slavnostní vyhlášení se bude konat 9. dubna v multifunkčním sálu DOX+ Centra pro současné umění DOX.
Ve druhém ročníku se rozšířil počet kategorií na sedm. Zájemci mohou přihlásit jednak eventy pořádané na podporu byznysu, a to do kategorií B2B, B2C, B2P a B2E, jednak akce pořádané jako vlastní produkce pro zábavu a showbusiness, vzdělávání či výstavy a veletrhy. I letos se bude napříč kategoriemi volit Grand Prix.
O vítězích bude rozhodovat odborná porota, které bude předsedat Jan Binar, prezident AKA a ředitel agentury McCann. Shortlist vznikne na základě online hlasování, o vítězích se bude debatovat na zasedání poroty, kde budou přihlašovatelé prezentovat své práce.
„Oblast eventů je lehce podceňována na to, jaký má komerční impakt, zejména v době, kdy jsou klasické komunikační kanály roztříštěné. Jsem rád, že eventový obor dává dohromady případové studie a zkušenosti, které mu pomohou se rozvíjet dál,“ popsal předseda letošní poroty Jan Binar.
Soutěž podpoří kampaň na sociálních sítích a direct marketingové aktivity.
Pořadatel Výročních cen 2019, Česká eventová asociace, je neziskovou organizací, která vytváří komunitu eventových profesionálů. Jejím cílem je zvyšovat úroveň českého eventmarketingu. V současnosti má téměř dvacet členů. Kromě soutěže se chce zaměřit i na jednotnou terminologii, standardy výkonnosti, téma bezpečnosti eventů, výzkum i vzdělávání. „Rovněž se bavíme s univerzitami, s nimiž bychom rádi začali pracovat na našem image atraktivního zaměstnavatele,“ přiblížil plány předseda ČEA Jan Kubinec.
-stk-