![Contagious vydává svůj magazín i v češtině, zdroj: Contagious.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6839/contagious_magazin_nahled.png)
Contagious vydává svůj magazín i v češtině, zdroj: Contagious.
Kreativní platforma Contagious, kterou na český trh přivedl Josef Havelka společně s Mílou Kneprem, Tomášem Hrivnákem či Lukášem Žďárským, začala vydávat svůj magazín i v češtině.
„Stejně jako londýnský Contagious magazine bude i česká verze vycházet čtvrtletně a věříme, že brzy to nebude jen česká verze, ale že se nám podaří v Česku a na Slovensku najít takové počiny a napády, které se do Contagious dostanou,“ uvedl na dotaz MediaGuru.cz Míla Knepr s tím, že první české číslo vyšlo v nákladu 1000 kusů.
![Křest prvního českého vydání proběhl před Vánocemi ve Vnitroblocku, zdroj: FB Contagious CZ/SK.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6836/contagious_magazin_1.jpg)
Křest prvního českého vydání proběhl před Vánocemi ve Vnitroblocku, zdroj: FB Contagious CZ/SK.
![Zdroj: FB Contagious CZ/SK](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6837/contagious_magazin_2.jpg)
Zdroj: FB Contagious CZ/SK
![Zdroj: FB Contagious CZ/SK](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/6838/contagious_magazin_3.jpg)
Zdroj: FB Contagious CZ/SK
Contagious magazín si klade za cíl oddělovat „signál od šumu“ a publikovat „jen vybrané a pečlivě formulované zprávy o tom, kam směřuje marketing, technologie a komerční kreativita“. První lokální číslo se zabývá tématem virtuálních influencerů, udržitelným jídlem, pěstovaného v laboratořích, či budoucností FMCG, přibližuje strategii Burger Kingu nebo ukazuje pootočení byznysu i značky řetězce Tesco. Součástí prvního čísla je i povídání se Sarah Carter, autorkou knihy How Not To Plan.
-stk-