Pivovar Gambrinus letos oslaví 150. narozeniny a oslavy budou probíhat po celý rok. U této příležitosti spouští futuristickou kampaň, v níž si připíjí na dalších 150 let.
Kampaň se odehrává v domovině značky – v Plzni – a ukazuje, jak by mohlo město vypadat za 150 let. „Výroční kampaně nemusí být vždy spojené jen s bilancováním a ohlížením se do minulosti. I když si důležitost naší historie uvědomujeme, v rámci komunikace jsme se rozhodli jít neotřelou cestou, a to zavázat se, že navzdory nejistým zítřkům, Gambrinus zůstane spolehlivou a dostupnou oporou českého pivaře,“ vysvětluje Jakub Marek, senior brand manager značky Gambrinus.
„Klient od počátku nechtěl klasickou sebeoslavující kampaň, proto jsme si mysleli, že bude velmi osvěžující oslavit raději dalších 150 let, spíš než ty uplynulé. To nám umožnilo nejen velmi zábavnou práci při předvídání, jak by mohl svět v roce 2169 vypadat, ale také jsme mohli spotřebitelům slíbit, že ať se v budoucnu stane cokoliv, u Gambrinusu se mohou spolehnout na to, že tu pro ně vždy bude nenáročné, pitelné pivo,“ doplňuje Tony Durston, Creative Group Head z agentury McCann, která je spolu se svou manchesterskou sestrou pod kampaní podepsána.
Kampaň bude k vidění v televizi v průběhu celého roku. Produkci zajistila společnost Stink. Režie se ujal Jakub Kohák. O postprodukci se postaralo studio RUR.
-stk-