
Logo nové pojišťovny Simplea, zdroj: Partners
V průběhu letošního roku přibude na českém trhu nová značka životní pojišťovny. Pod názvem Simplea ji uvede finanční skupina Partners. V pilotním režimu by měla běžet od dubna, v ostrém od srpna, kdy by ji také měla začít podporovat marketingová kampaň.
„Myslíme si, že Simplea bude na trhu rozbuškou. Nebude totiž jen o ceně, ale i o servisních podmínkách. Primárně ji chceme stavět na službě,“ popsal šéf skupiny Partners Petr Borkovec s tím, že pro spuštění stále čekají na licenci od ČNB.
Název Simplea vychází ze spojení anglických slov „simple“ a „plea“. Výrazem „simple“ chce pojišťovna zdůraznit jednoduchost a upřímnost, s níž nebude nabízet žádné zbytečnosti. V portfoliu bude mít pouze rizikové životní pojištění se stručnými a srozumitelnými podmínkami. Slovo „plea“, znamenající prosbu, má odkazovat na ochotu, s níž chce Simplea plnit požadavky a prosby klientů.
Jednoduchost má podtrhnout i tečka, jež se za názvem objevuje v logu. „Protože pojišťujeme život. Nic víc. Tečka,“ vysvětlil ředitel Simplea pojišťovny Martin Švec.
Český trh pojišťovnictví tak letos dozná značných změn. V důsledku fúzí zmizí z trhu pojišťovna Aegon, jež přejde pod skupinu NN, a Pojišťovna České spořitelny, která se spojuje s Kooperativou. Na sklonku loňského roku naopak přibyli dva noví fintech hráči v podobě životního pojištění Mutumutu a online pojištění věcí Cubiq.
-stk-