První vydání tištěného Deníku N vstoupilo na trh

pondělí, 7. ledna 2019, 07:45 Tisk MediaGuru

Od pondělí 7. ledna začíná vycházet Deník N také v tištěné podobě.

Vedení Deníku N s prvním vydáním, foto: twitterový účet Jána Simkaniče

Vedení Deníku N s prvním vydáním, foto: twitterový účet Jána Simkaniče

Na český trh tištěných titulů vstupuje od 7. ledna 2019 Deník N společnosti N media. Ten od 28. října vychází i v digitální podobě. Na první titulní straně nového tištěného placeného deníku je umístěna dominantně černobílá vizualizace s tématem „Zeman kontra agenti“.

Deník N si podle dřívějších informací vydavatele předplatitlo ke konci roku 2018 zhruba dva tisíce předplatitelů. Celkem (tedy i s digitálním předplatným) eviduje Deník N více než sedm tisíc předplatitelů.

Tištěná verze Deníku N vychází pro první čísla v nákladu 30 tisíc výtisků, prodejní cena představuje 24 Kč. Čtenáři, kteří si titul nepředplatili, si jej mohou koupit ve volném prodeji, konkrétně v řetězcích Geco, Relay, Tesco, Pramen a Potraviny. Předplatitelům titul distribuuje společnost Mediaservis (patřící PNS)

První titulní strana tištěného Deníku N, 7.1. 2019

První titulní strana tištěného Deníku N, 7.1. 2019

Tištěný Deník N bude vycházet ve formátu A3 od pondělí do pátku v rozsahu 16 stran. Stejně jako digitální verze je i tištěná verze Deníku N inspirována podobou slovenského Denníku N. Na jedné stránce tak přinese jedno, nebo maximálně dvě témata.

V tištěné verzi deníku se budou objevovat texty připravované pro digitální vydání Deníku N. N media se netají tím, že digitál je pro ni primární. „Nikdy nevyrábíme nic jen pro print. Vše se připravuje pro digitál, print je podmnožinou digitálu,“ přiblížil dále Simkanič.

-mav-