Sítě značek Magnum, Algida a Carte d’Or přebírá World of Online

pondělí, 7. ledna 2019, 14:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Správu sociálních sítí značek Magnum, Algida a Carte d’Or přebírá agentura World of Online.

Zdroj: FB Carte d'Or Česká republika

Zdroj: FB Carte d'Or Česká republika

Sociální sítě značek zmrzlin Magnum, Algida a Carte d’Or z portfolia společnosti Unilever spravuje od ledna agentura World of Online. První dvě z nich převzala od dosavadní agentury Zaraguzy, poslední od Kindred.

„Zmrzlina je produkt, který si snad všichni spojujeme s pocitem štěstí. Věřím, že díky naší spolupráci budou šťastnější nejenom koncoví spotřebitelé a zákazníci, ale i my v agentuře. Zmrzlinu milujeme a je to pro nás další krok, jak spolupracovat s brandy, které nás skutečně baví”, říká Petr Srna, CEO agentury.

Společnost World of Online je marketingová agentura zabývající se influencer marketingem, social media managementem, audiovizuální produkcí, výrobou deskových her nebo hledáním nových přístupů k zavedeným marketingovým nástrojům. Pracuje například pro Mastercard, Cinema City, Unilever a Philips.

-stk-