
Zdroj: Mana
Alternativní strava Mana spustila svou první televizní kampaň. Jejím cílem je podpořit celou kategorii nutričně kompletního jídla, samotnou značku i její tři ochucené varianty, které byly nedávno uvedeny na trh – Sunlight, Love a Dream.
Kampaň, jíž provází maskot značky v podobě gorilího kosmonauta Cosmo Ape, je nasazena na kanály skupiny Prima. Kromě televize se objeví také v outdooru a na internetu. Doplní ji PR aktivity.
Primárně má kampaň především akviziční charakter. Cílí na zákazníky z řad aktivních lidí, kteří produkt neznají nebo kteří k nutričně kompletní stravě ve formě nápoje přistupují nedůvěřivě. Komunikace jim má představit alternativu zdravého stravování a ukázat, že se evoluce ve výživě nemusí bát.
„Univerzalita a dostupnost jsou pro nás v komunikaci klíčové. Chceme být opravdu pro každého, ať už z pohledu alergenu, veganství či cenové dostupnosti. Díváme-li se na naše stávající zákazníky, vychází nám z toho, že je to vlastně každý, kdo jí a něco dělá, a ocení tak čas od času benefity Many. Je vhodná pro všechny, kterým záleží na tom, aby do svého těla dostávali jen zdravé a potřebné látky. A přitom nemají čas, chuť nebo příležitost takové pokrmy připravovat. Hlavními benefity Many jsou její samotná nutriční hodnota a čas,“ říká Jakub Krejčík, spoluzakladatel start-upu Heaven Labs, který za Manou stojí.
Kampaň, jež vychází z loňské kampaně, je dílem interního 3D týmu Heaven Labs. Režie spotu se ujal Tomáš Mašín. „Videu nechybí prvky humoru a nadsázky, která by měla, stejně jako Mana, být součástí našeho každodenního života,“ dodává art director Tereza Janečková, která má od letošního roku ve firmě na starosti kompletní vizuální reklamní profil Many.
-stk-