Billa uvádí svou jedenáctou privátku, značku Free

čtvrtek, 28. února 2019, 11:15 Aktuality, Marketing MediaGuru

V pořadí jedenáctá privátní značka řetězce Billa se zaměří na výrobky bez lepku.

Klíčový vizuál k uvedení nové privátní značky Free, zdroj: Billa

Klíčový vizuál k uvedení nové privátní značky Free, zdroj: Billa

Obchodní řetězec Billa přichází s jedenáctou privátní značkou. Pod značkou Free bude nabízet ve všech svých prodejných výrobky bez lepku, například různé druhy těstovin, sušenky, kukuřičné chlebíčky nebo muffiny. V průběhu roku rozšíří Billa značku i o produkty bez laktózy.

„Snažíme se vyhovět potřebám všech našich zákazníků včetně těch se speciálním jídelníčkem nebo alergií na různé typy potravin. Nová řada Free je určena spotřebitelům s intolerancí lepku nebo zákazníkům, kteří se mu vyhýbají. Jedná se o bezlepkové produkty, při jejichž výrobě se velmi striktně dbá na dodržování přísných výrobních pravidel, stejně jako je tomu u všech našich ostatních privátních značek,“ říká Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billa ČR.

Billa v současné době nabízí přes 1 500 výrobků vlastních privátních značek od 250 dodavatelů, z nichž 143 jsou české firmy. V sortimentu má celkem jedenáct privátních značek: Clever, Billa, Billa Premium, Billa Easy, Billa Naše Bio, čerstvé ovoce a zeleninu od tuzemských producentů Česká farma, lokální produkty Billa Regionálně, čerstvé maso z českých chovů Vocílka, kosmetické výrobky Today, plodiny od evropských farmářů pod značkou Billa Bon Via a nově i bezlepkové výrobky značky Free.

Privátní značky si zákazníci v supermarketu Billa mohou zakoupit od roku 1999. Za rok 2017 od nich zakoupili celkem 260 442 666 produktů, což představuje téměř 17,5 % celkového obratu firmy.

-stk-