Celkový výsledek seriálu Most!: v průměru přes 1,6 mil. diváků
Most! se stal nejúspěšnějším komediálním seriálem České televize poslední doby.
Osmidílný komediální seriál Most! sledovalo v průměru 1,64 mil. diváků starších 15 let (podíl 39 %, v divácké skupině 15-54 dokonce podíl 48 %). Sledovanost seriálu s každým dílem postupně rostla s výjimkou závěrečného dílu, který byl vysílán v pozdějším čase než obvykle. Seriál je také rekordmanem v takzvané odložené sledovanosti, která do sedmi dní po televizní premiéře přidávala 52 procent diváků navíc.
Jde o první komediální seriál na českém televizním trhu, který v popularitě dokázal překonat nejen sledovanost večerní zpravodajské relace, ale i pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, jež se jinak pravidelně drží na špici zájmu, uvedla Česká televize.
Vývoj sledovanosti seriálu Most!
Další statisíce lidí seriál sledovaly v následujících dnech. V televizi si Most! v průběhu sedmi dní po odvysílání (tzv. odložená sledovanost) pustilo v průměru 433 tisíc diváků a na internetu dalších 251 tisíc diváků. „Zatímco na internetu tvoří diváci do 44 let téměř tři čtvrtiny všech diváků, tak v televizi tvoří tato skupina třetinu. U internetových diváků je patrný i zvýšený podíl lidí se středním a vyšším vzděláním,“ uvedla mluvčí ČT Karolína Blinková.
Seriál oslovoval více muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině mužů ve věku 30 až 44 let dosáhl Most! na průměrný podíl na sledovanosti téměř 55 procent, mezi muži mezi 15 a 29 let potom na téměř 50 procent. „Díl od dílu také rostou již tak nadprůměrné parametry - hodnocení spokojenosti, originality i zaujetí,“ dodala mluvčí.
Most! se stal nejúspěšnějším komediálním seriálem České televize poslední doby. Například Trpaslík, který rovněž režíroval Jan Prušinovský a scénář napsal Petr Kolečko, měl před dvěma lety průměrnou sledovanost 944 tisíc lidí. Čtvrtá hvězda se v roce 2014 dostala na průměr 923 tisíc diváků.
-mav-, -čtk-