ČS v nové reklamě ověřuje identitu v budoucnosti

pondělí, 4. února 2019, 12:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna spouští další vlnu kampaně na své internetové a mobilní bankovnictví George.

Česká spořitelna představila v pořadí už čtvrtý reklamní spot v duchu možné budoucnosti, propaguje tak své internetové a mobilní bankovnictví George. Po pečení vánočního cukroví v 3D tiskárně, sledování Mrazíka v 5D a levitujícím psu nyní ukazuje, jak by mohlo vypadat ověřování identity v hospodě.

Reklamní kampaň je k vidění od 4. února v televizi na stanicích skupiny Nova a v síti kin Cinestar a Cinema City. V outdooru a na internetu banka komunikuje na téma bezpečnosti i možnosti ukládání účtenek do George.

Pod kampaní je podepsána kreativní agentura VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš. 

-stk-