
Martin Lauer vede od února marketing ČMSS, zdroj: ČMSS.
Novým marketingovým ředitelem Českomoravské stavební spořitelny se od 1. února stal Martin Lauer. V pozici vystřídal Vladimíru Dvořákovou, která se po 12 letech rozhodla pro změnu.
Martin Lauer bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace a produktové nabídky ČMSS. „Vizí ČMSS je být v každé čtvrté domácnosti v ČR. Pro naplnění takových ambiciózních plánů je zásadní kvalitní produkt, to bude mou velkou prioritou. Na prvním místě v naší strategii musí být klient, pro kterého chceme být partnerem při plnění snů o bydlení. Pro dosažení těchto cílů bude ČMSS aktivní jak v moderních digitálních disciplínách, tak i v dlouhodobě ověřených klasických nástrojích,“ uvedl při svém nástupu.
Martin Lauer má více než 20 let zkušenosti v oblasti firemních strategií, vedení marketingu, komunikace, digitálního a online světa i produktového managementu. Do ČMSS přichází z agentury Ogilvy, kde poslední tři roky působil v pozici Managing Directora odpovědného mimo jiné za obchodní a finanční výsledky agentury a témata související s digitalizací. Předtím pracoval šest let ve Škoda Auto, kde měl na starosti globální komunikaci, marketing, produkt i firemní strategii. Vystudoval VŠE v Praze.
-stk-