Prodejní aplikace Letgo se stahuje z několika trhů v Evropě, včetně toho českého. Uživatelé tak mohou na jejích stránkách najít jen stručné oznámení s překlepem a špatně vyskloňovaným názvem země: „Je nám líto, ale letgo nepřijímá nové inzeráty a po uplynutí tohto měsíce nebude letgo v Česká republika k dispozici.“
Zástupci aplikace své rozhodnutí odmítli komentovat. Letgo přitom ještě v loňském roce investovalo do marketingové kampaně, jež běžela v televizi, rádiu, outdooru a na internetu. Zapojena do ni byla také Gabriela Koukalová, jež přes Letgo prodávala v rámci charitativní akce svou zlatou medaili ze stíhacího závodu Světového poháru 2014 v Ruhpoldingu. Cílem kampaně bylo zvýšit počet uživatelů, kterých by podle serveru Czechcrunch mělo být v České republice přes dva miliony, z toho polovina byla měsíční aktivní.
Letgo založili v roce 2015 Alex Oxenford a Jordi Castello, k nimž se posléze přidal Enrique Linares. Po celém světě si aplikaci stáhlo 100 milionů uživatelů. Denně zaznamenává 500 tisíc nových položek k prodeji.
-stk-