
Farma Banda od Billy, zdroj: Billa
Obchodní řetězec Billa přichází s novou věrnostní kampaní nazvanou „Farma Banda“. Za nasbírané body mohou zákazníci získat jednoho ze série plyšových zvířat, která spolu „vytvořila“ i hudební kapelu. Jejím frontmanem je kohout Kyky Riky, na housle hraje kačer Daky, na banjo králice Hopi, na valchu krocan Krocky, na činely býček Buly a bubnuje kozel Meky.
„Zákazníci mohou sbírat body a postupně poskládat dohromady celou Farma Bandu. Pak už nezbývá než si k tomu pustit nový cover hit, který vychází z populární písničky od kapely Rednex – Cotton Eye Joe,“ popisuje Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace společnosti Billa. Jejím frontmanem je kohout Kyky Riky, na housle hraje kačer Daky, na banjo králice Hopi, na valchu krocan Krocky, na činely býček Buly a bubnuje kozel Meky.
Sběratelskou akci podporuje komunikace v televizi, tisku, outdooru, rádiu a také na internetu, kde je připravena interaktivní škola tance a karaoke. Dále poběží na sociálních sítích a v místě prodeje. Po kreativní stránce kampaň kombinuje loutek voděných loutkoherci, ilustrace a 3D.
Televizní spot k věrnostní kampani Farma Banda od Billy
Kreativa pochází z dílny agentury McCann Prague pod vedením Razvana Capanescu. Podílela se na ni kreativní ředitelka Klára Palmer, art director Ondřej Kroupa, copywriter Adam Roučka a accounti Patrik Rymeš a Nikola Palasová. Produkci měla na starost Jitka Baldwin a Animation People, postprodukci studio Eallin, zvukový mix studio Soundsquare. Spoty režíroval Martin Duda.
-stk-