Empresa Media převede týdeník Instinkt na měsíčník
Od začátku května bude časopis Instinkt z portfolia Empresa Media k dostání jednou měsíčně.
Vydavatelství Empresa Media změní periodicitu svého časopisu Instinkt. Od začátku května přejde stávající týdeník na měsíční periodicitu vycházení. Se změnou periodicity dojde podle informací MediaGuru.cz také k úpravě prodejní ceny, která se zvýší ze stávajících 25 Kč na 35 Kč. Vyšší by měl být i rozsah časopisu.
Instinkt mění periodicitu poprvé od svého vzniku, poprvé se čtenářům představil na jaře roku 2002. Jde o společenský časopis, který se zaměřuje na rozhovory a reportáže, přináší témata z celospolečenského dění – zdraví, vzdělávání, cestování, designu, vědy a techniky.
Průměrný prodaný náklad časopisu představoval v loňském roce více než 22 tisíc výtisků (meziročně -7 %). Čtenost časopisu na vydání dosahuje pode dat Media projektu 88 tisíc (rok 2018). Stejnou čtenost změřil výzkum Media projekt časopisu i o rok dříve.
V portfoliu Empresa Media jde o druhý týdeník, jehož periodicita se v krátké době zvyšuje na měsíčník. Před rokem měnila Empresa Media frekvenci vycházení časopisu Faktor S, později přejmenovaného na Faktor Soukup.
-mav-