Konference RadioDays Europe 2019 skončila. Co řešila?
Od neděle do úterý 2. dubna se v Lausanne uskutečnil další ročník rozhlasové konference Radiodays 2019. Zpravodajství z něj přinesli zástupci skupiny Active.
Mezinárodní konference Radiodays Europe 2019 začala v neděli 31. března a trvala do úterý 2. dubna. Na účastníky čekala řady přednášek a pracovních workshopů. Mezi tématy letošního ročníku byly například tvorba interaktivního a personalizovaného rádia, význam komunitních rádií, hrozby fake news, přínosy chytrých aplikací a inteligentních reproduktorů a řada nejnovějších inovací v oblasti rádia a audia obecně.
Exkluzivně pro MediaGuru.cz přinesli online reportáž z této prestižní mezinárodní rozhlasové konference zástupci mediálního zastupitelství Radiohouse a mediálního domu Active: Petr Uchytil (ředitel divize marketingu a podpory prodeje), Martina Říhová (výkonná ředitelka Active), Lubor Zoufal (Head of Digital & Strategy Development), David Šmídt (Chief program supervisor & idea maker) a Miroslav Škoda (ředitel Frekvence 1). Jejich twitterové zpravodajství je možné číst níže.
Petr Uchytil je ředitelem divize marketingu a podpory prodeje mediálního zastupitelství Radiohouse. V oblasti rozhlasového vysílání, jeho marketingu a obchodu působí více jak 12 let. V Radiohouse zastupuje komerční zájmy stanic Frekvence 1, Evropy 2, rádia Blaník, Hit rádií a dalších více než 50 stanic v éteru i na internetu. Na RadioDays 2019 se zaměří na aktuality a trendy v oblasti marketingu, prodeje audio reklamy a nové formy monetizace audia.
Martina Říhová působí na pozici výkonné ředitelky skupiny Active od listopadu 2017, řídí aktiva napříč úseky celé společnosti. V médiích ale působí více než 20 let. Pracovala v agenturách Leo Burnett Advertising, MediaVest, později Starcom nebo Publicis One. Na RadioDays 2019 se nejvíce těší na workshopy a přednášky k tématu budoucnosti rádia, nových způsobů monetizace audia a jeho online podoby nebo na case study ostatních vysílatelů z různých zemí.
David Šmídt v rádiu působí již více než 11 let, aktuálně jako Chief program supervisor & idea maker značky Evropa 2. Na RadioDays 2019 se zaměří na novinky z oblasti programmingu hudebních rádií pro mladé posluchače, trendy v talent managementu i v synergii sociálních sítí a hudebních služeb a eventů.
Lubor Zoufal má v současnosti ve skupině Active na starosti digitální a strategický rozvoj. Nikoho proto nepřekvapí, že mezi jeho zájmové okruhy v letošním programu konference RadioDays bude patřit tvorba personalizovaného rádia, podcasty a využití aplikací a inteligentních reproduktorů pro poslech audia.
Dlouholetý ředitel rádia Frekvence 1, který v rádiu na různých pozicích působí už od roku 1995. Zažil s rádiem několik transformačními změn od kopretinového rádia, přes rádio celebrit až po současnou podobu rádia pro aktivní dospělé/rodiče s pop-rockovým hudebním formátem a mixu zábavy a informačního servisu. Na RadioDays 2019 se zaměří na témata interaktivní rádio, personalizovaný audioobsah a inovativní programming.
-mav-