
Klíčový vizuál k fotbalové kampani chipsů Lay's, zdroj: PepsiCo
Značka chipsů Lay's startuje svou letošní fotbalovou se sloganem „Fotbal chutná lépe s Lay's“. Hlavní tváří online spotů se stali fotbalisté Lionel Messi a David de Gea. Součástí komunikace je také spolupráce s gamingovou platformou Sazka Fantasy.
Fotbalové spoty chipsů Lay's s Messim a de Geou budou nasazeny na sociálních sítích.
V rámci spolupráce se Sazkou nabídnou chipsy fanouškům fantasy sportů během čtvrtfinálových zápasů Ligy mistrů UEFA soutěž o dresy české fotbalové reprezentace podepsané celým týmem. V semifinálových zápasech mohou zase účastníci bojovat například o exkluzivní účast na tréninku reprezentace v Praze.
Do kampaně Lay‘s se zapojil i influencer VladaVideos, který se sám zúčastní virtuální soutěže Lay’s Ligy mistrů. „Vláďa vytvoří v rámci projektu sérii videí a instatories na svém YouTube kanále a Instagramu. Zábavnou formou tak představí svět fantasy fotbalu a novou svěží formou zároveň naváže na náš dlouhodobě komunikovaný claim, že fotbal chutná lépe s Lay's,“ říká Jana Wiesnerová, junior brand manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo CZ/SK.
Pro Sazku je spolupráce s Lay’s i soutěží v souladu s konceptem cen Sazka Fantasy, které se drží sloganu „Ceny, které si za peníze nekoupíš“. „V tomto duchu máme pro naše hráče připravenou celou řadu dalších akcí, a to i nad rámec zmiňované spolupráce s Lay's. Jsem přesvědčený, že díky tomuto partnerství nabídneme našim fanouškům a spotřebitelům ještě plnohodnotnější zážitek ze hry,“ řekl k partnerství s Lay's Tomáš Biroš, manažer Sazka Fantasy.
-stk-