
Hugo Boss otevírá na pražském Chodově svou monobrandovou prodeje, zdroj: Lime Concept.
Společnost Hugo Boss slavnostně otevřela v pražském obchodním centru Chodov svůj nový obchod – Boss Store. Značka se tak vrátila se svou monobrandovou prodejnou na český trh, a to prostřednictvím skupiny Lime Concept, kterou investičně podporuje finanční společnost FPD.

Zdroj: Lime Concept

Zdroj: Lime Concept

Zdroj: Lime Concept
„Dlouhodobým cílem skupiny Lime Concept je další růst v oblasti dostupné a prémiové módy. Aktuálně jednáme o převzetí dalších fungujících obchodních sítí v rámci ČR a SR a vstupu nových nadnárodních značek na středoevropský trh, a to v rozmezí let 2019 až 2020. V horizontu dvou let, i právě díky výše zmiňovaným investicím, chceme překonat hranici obratu jedné miliardy korun ročně,“ komentuje za Lime Concept její CEO Tomáš Šupa.
Kromě Hugo Boss figurují v portfoliu skupiny Lime Concept značky jako Geox, Armani Exchange nebo PennyBlack.
-stk-