Zlatý středník rozdal čtyři Grand Prix, Osobností PR je Bystrov

čtvrtek, 25. dubna 2019, 21:15 PR MediaGuru

Soutěž firemních tištěných i online médií Zlatý středník zná své vítěze. Osobností PR se stal Vladimír Bystrov.

Vítězové letošní soutěže Zlatý středník, foto: PR Klub

Vítězové letošní soutěže Zlatý středník, foto: PR Klub

Sedmnáctý ročník soutěže firemních tištěných a online médií Zlatý středník zná vítěze. Celkem bylo rozdáno 67 cen, kromě ocenění v 15 kategoriích byly uděleny i čtyři Grand Prix. Osobností PR se stal Vladimír Bystrov z agentury Bison & Rose.

„Díky Zlatému středníku máme možnost sledovat trendy, například Facebook letos na plné čáře prohrál s Instagramem a naopak na interní komunikaci je kladem čím dál větší důraz,“ říká Lucie Mairychová, výkonná ředitelka pořadatelské organizace PR Klub. 

Na hodnocení přihlášených projektů se podílely čtyři desítky porotců z řad odborníků. V kategorii Nejlepší obsahová strategie se na prvním místě umístily hned dva přihlášené projekty. O prvenství se dělí obsahová strategie společnosti Adastra, kterou vymyslel tým Pábení, a strategie pro firmu Solitea Česká republika, kterou vytvořila Obsahová agentura. 

Agentura Symbio Digital vyhrála kategorii Inovativní a netradiční forma firemní komunikace se svým newsletterem o sociálních sítích Páteční socka. Nejlepší výroční zprávu připravila Nadace J&T. Lasvit zvítězil již poněkolikáté s firemním katalogem The Beauty of Glass/Home&Décor 2018/Volume II.

Kategorii Nejlepší webové stránky a on-line aplikace vyhrálo řešení Životní situacekterou pro Komerční banku vytvořila agentura Wunderman. Albatros Media zvítězila se svým instagramovým profilem Humbook v kategorii Nejlepší profil na sociálních sítích. Nejlepší newsletter vytvořilo Ministerstvo zemědělství a kategorii Nejlepší firemní videoprezentacipak ovládlo Letiště Praha.

Nejlepším B2B časopisemse stal Barlifekterý vydává Linkman media. ČiliChili od Vodafone, který připravuje agentura Boomerang, získal prvenství v kategorii Nejlepší B2C časopis. Z interních médií pak zabodoval časopis Drive vydávaný pro zaměstnance firmy DPD CZ. Z G2C časopisů, které jsou vytvářené veřejnou a státní správou, nejvíce zaujal magazín Forum vydávaný Univerzitou Karlovou. V neziskovém sektoru pak zvítězil magazín Bez hranic z dílny Lékařů bez hranic. Časopis graficky zpracovalo studio Toman Design.

V oblasti Financí a bankovnictví se nejlepším oceněním pyšní periodikum C Journal Banky Creditas. V odvětví Průmysl, strojírenství a energetika pak vyhrál magazín The Current firmy ComApkterou vytváří agentura Boomerang Communication.

Grand Prix poté udělil výkonný výbor PR Klubu. Designová a sklářská společnost Lasvit byla oceněna za grafický design, Akademie věd ČR získala cenu za obsah titulu AΩ/Věda pro každéhoAlbatros Media zabodovala se svým instagramovým profilem Humbook a obecně prospěšná společnost Lékaři bez hranic si odnesla cenu za tištěnou publikaci Bez hranic

Vladimír Bystrov (s mikrofonem v ruce) se stal Osobností PR, foto: MediaGuru.cz.

Vladimír Bystrov (s mikrofonem v ruce) se stal Osobností PR, foto: MediaGuru.cz.

Cena Osobnost PR Zlatého středníku 2018 byla udělena Vladimíru Bystrovovi, předsedovi etické a smírčí komise Asociace PR agentur a současně spolumajiteli PR agentury Bison&Rose, která loni pod svá křídla převzala oborový týdeník Marketing&Media.

„Vladimír Bystrov více než dvě desítky let propojuje svět Public Relations s dalšími komunikačními a marketingovými disciplínami. Novinář, promotér, ředitel reklamy, komunikační stratég a partner jedné z největších poradenských společností v oblasti PR, více než 15 let člen vedení a také předseda Asociace PR agentur však letos šel ještě dále. Stal se vydavatelem oborového titulu Marketing & Media a komunikační disciplíny propojuje také pomocí konference a souboru projektů Forum Media. Stává se tak právem pro letošní rok držitelem ocenění Osobnost PR Zlatého středníku,“ komentuje Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Slavnostní vyhlášení 17. ročníku proběhlo ve čtvrtek 25. dubna 2019 v hotelu Vienna House Andel’s Prague. Do soutěže se přihlásilo 127 projektů a do užšího výběru se probojovalo 62 prací. 

Zlatý středník 2018

Ocenění

Přihlašovatel

Zadavatel

Název

Nejlepší webové stránky a on-line aplikace

1. místo

Wunderman

Komerční banka

KB - Životní situace

2. místo

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

3. místo

Techo

Techo

www.techo.com

Top rated

Focus Agency

Vím, co jím a piju

Aktivně a zdravě

Top rated

KPMG Česká republika

KPMG Česká republika

Echo

Nejlepší profil na sociálních sítích

1. místo

Albatros Media

Albatros Media

Humbook instagram

2. místo

Etnetera

Etnetera

Etnetera instagram

3. místo

Zoologická zahrada hl. m. Prahy

Zoologická zahrada hl. m. Prahy

Facebook Zoo Praha

Top rated

Colour Production

Colour Production

Instagram Colors of Ostrava

Top rated

Středisko společných činností AV ČR

Akademie věd ČR

Instagram AV ČR

Rated

Helppes - Centrum výcviku psů pro postižené

Helppes - Centrum výcviku psů pro postižené

Instagram Helppes

Nejlepší newsletter

1. místo

Ministerstvo zemědělství

Ministerstvo zemědělství

Zprávy z MZe

2. místo

Boomerang Communication

Československá obchodní banka

Perla

Nejlepší  firemní videoprezentace

1. místo

Letiště Praha

Letiště Praha

Příběh Letiště

2. místo

mBank

mBank

Zlatá Koruna 2018

Nejlepší obsahová strategie

1. místo

Obsahová agentura

Solitea Česká republika

Obsahová strategie Solitea Česká republika

1. místo

Pábení

Adastra

Obsahová strategie firmy Adastra

2. místo

Obsahová agentura

Internet Mall

Obsahová strategie Internet Mall

3. místo

Tabernas 21

Skanska Property CR

Osm spokojených

Inovativní a netradiční forma firemní komunikace

1. místo

Symbio Digital

Symbio Digital

Páteční socka

2. místo

ArkAdiA

Konica Minolta Business Solutions Czech

Interní edukativní kampaň pro zaměstnance Konica Minolta

3. místo

Zaraguza CZ

Škoda Auto ČR

Inovativní forma tiskové zprávy

Nejlepší výroční zpráva

1. místo

Nadace J&T

Nadace J&T

Výroční zpráva - Barvy Nadace J&T

2. místo

Maturus

Maturus

Maturus o.p.s. – Výroční zpráva 2017

3. místo

Univerzita Karlova

Univerzita Karlova

Výroční zpráva Univerzity Karlovy za rok 2017

Top rated

Lesy hl. m. Prahy

Lesy hl. m. Prahy

Výroční zpráva Lesy hl. m. Prahy 2017

Rated

Lékaři bez hranic

Lékaři bez hranic

Lékaři bez hranic Výroční zpráva 2017

Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium

1. místo

Lasvit

Lasvit

The Beauty of Glass/ Home & Décor 2018/ Volume II

2. místo

Cerva Group

Cerva Group

Safety products

3. místo

KPMG Česká republika

KPMG Česká republika

V rytmu zákazníka

3. místo

Masarykova univerzita

Masarykova univerzita

Studuj na MUNI

Top rated

Boomerang Communication

Kofola ČeskoSlovensko

Kofola 25

Top rated

Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism

Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism

České poklady UNESCO

Nejlepší B2B časopis a noviny

1. místo

Linkman media

Linkman media

Barlife

2. místo

Boomerang Communication

ComAp

The Current

3. místo

Zeppelin CZ

Zeppelin CZ

Heaven

Top rated

Boomerang Communication

Sodexo Pass Česká republika

A la Card

Top rated

Shopsys

Shopsys

EXEC

Rated

Boomerang Communication

Active Radio

YOU/ Magazín pro vaše uši

Nejlepší B2C časopis a noviny

1. místo

Boomerang Communication

Vodafone Czech Republic

Čilichili

2. místo

Boomerang Communication

Porsche Česká republika

Volkswagen magazín

3. místo

Country Life

Country Life

Dobroty

3. místo

USSPA

USSPA

Bublinky

Rated

Banka Creditas

Banka Creditas

C Journal

Nejlepší B2E časopis a noviny (interní média)

1. místo

DPD CZ

DPD CZ

Drive

2. místo

dm drogerie markt

dm drogerie markt

dm +plus

3. místo

Tipsport.net

Tipsport

V kurzu

Top rated

ČEZ

ČEZ

Proud

Nejlepší G2C časopis a noviny (veřejná a státní správa)

1. místo

Univerzita Karlova

Univerzita Karlova

Forum

2. místo

Středisko společných činností AV ČR

Akademie věd ČR

AΩ / Věda pro každého

3. místo

Středisko společných činností AV ČR

Akademie věd ČR

A / Věda a výzkum

Top rated

statutární město Ostrava

Úřad městského obvodu Ostrava-Jih

Jižní listy

Rated

Český statistický úřad

Český statistický úřad

Statistika&My

Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru

1. místo

Lékaři bez hranic

Lékaři bez hranic

Bez hranic

2. místo

Institut pro památky a kulturu

Institut pro památky a kulturu

Čtvrtletník ProPamátky

3. místo

Nadace Neziskovky.cz

Nadace Neziskovky.cz

Svět neziskovek

Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Finance a bankovnictví

1. místo

neuděleno

 

 

2. místo

Banka Creditas

Banka Creditas

C Journal

3. místo

Benes Consulting Group

Komerční banka

Journal

3. místo

Broker Consulting

Broker Consulting

OK info

Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Průmysl, strojírenství a energetika

1. místo

Boomerang Communication

ComAp

The Current

2. místo

Boomerang Communication

Porsche Česká republika

Volkswagen magazín

3. místo

USSPA

USSPA

Bublinky

Grand Prix

Grand Prix za grafický design

Lasvit

Lasvit

The Beauty of Glass/ Home & Décor 2018/ Volume II

Grand Prix za obsah

Středisko společných činností AV ČR

Akademie věd ČR

AΩ / Věda pro každého

Grand Prix za celkovou úroveň – elektronická média

Albatros Media

Albatros Media

Humbook instagram

Grand Prix za celkovou úroveň – tištěná média

Lékaři bez hranic

Lékaři bez hranic

Bez hranic

-stk-