Zlatý středník rozdal čtyři Grand Prix, Osobností PR je Bystrov
Soutěž firemních tištěných i online médií Zlatý středník zná své vítěze. Osobností PR se stal Vladimír Bystrov.
Sedmnáctý ročník soutěže firemních tištěných a online médií Zlatý středník zná vítěze. Celkem bylo rozdáno 67 cen, kromě ocenění v 15 kategoriích byly uděleny i čtyři Grand Prix. Osobností PR se stal Vladimír Bystrov z agentury Bison & Rose.
„Díky Zlatému středníku máme možnost sledovat trendy, například Facebook letos na plné čáře prohrál s Instagramem a naopak na interní komunikaci je kladem čím dál větší důraz,“ říká Lucie Mairychová, výkonná ředitelka pořadatelské organizace PR Klub.
Na hodnocení přihlášených projektů se podílely čtyři desítky porotců z řad odborníků. V kategorii Nejlepší obsahová strategie se na prvním místě umístily hned dva přihlášené projekty. O prvenství se dělí obsahová strategie společnosti Adastra, kterou vymyslel tým Pábení, a strategie pro firmu Solitea Česká republika, kterou vytvořila Obsahová agentura.
Agentura Symbio Digital vyhrála kategorii Inovativní a netradiční forma firemní komunikace se svým newsletterem o sociálních sítích Páteční socka. Nejlepší výroční zprávu připravila Nadace J&T. Lasvit zvítězil již poněkolikáté s firemním katalogem The Beauty of Glass/Home&Décor 2018/Volume II.
Kategorii Nejlepší webové stránky a on-line aplikace vyhrálo řešení Životní situace, kterou pro Komerční banku vytvořila agentura Wunderman. Albatros Media zvítězila se svým instagramovým profilem Humbook v kategorii Nejlepší profil na sociálních sítích. Nejlepší newsletter vytvořilo Ministerstvo zemědělství a kategorii Nejlepší firemní videoprezentacipak ovládlo Letiště Praha.
Nejlepším B2B časopisemse stal Barlife, který vydává Linkman media. ČiliChili od Vodafone, který připravuje agentura Boomerang, získal prvenství v kategorii Nejlepší B2C časopis. Z interních médií pak zabodoval časopis Drive vydávaný pro zaměstnance firmy DPD CZ. Z G2C časopisů, které jsou vytvářené veřejnou a státní správou, nejvíce zaujal magazín Forum vydávaný Univerzitou Karlovou. V neziskovém sektoru pak zvítězil magazín Bez hranic z dílny Lékařů bez hranic. Časopis graficky zpracovalo studio Toman Design.
V oblasti Financí a bankovnictví se nejlepším oceněním pyšní periodikum C Journal Banky Creditas. V odvětví Průmysl, strojírenství a energetika pak vyhrál magazín The Current firmy ComAp, kterou vytváří agentura Boomerang Communication.
Grand Prix poté udělil výkonný výbor PR Klubu. Designová a sklářská společnost Lasvit byla oceněna za grafický design, Akademie věd ČR získala cenu za obsah titulu AΩ/Věda pro každého, Albatros Media zabodovala se svým instagramovým profilem Humbook a obecně prospěšná společnost Lékaři bez hranic si odnesla cenu za tištěnou publikaci Bez hranic.
Cena Osobnost PR Zlatého středníku 2018 byla udělena Vladimíru Bystrovovi, předsedovi etické a smírčí komise Asociace PR agentur a současně spolumajiteli PR agentury Bison&Rose, která loni pod svá křídla převzala oborový týdeník Marketing&Media.
„Vladimír Bystrov více než dvě desítky let propojuje svět Public Relations s dalšími komunikačními a marketingovými disciplínami. Novinář, promotér, ředitel reklamy, komunikační stratég a partner jedné z největších poradenských společností v oblasti PR, více než 15 let člen vedení a také předseda Asociace PR agentur však letos šel ještě dále. Stal se vydavatelem oborového titulu Marketing & Media a komunikační disciplíny propojuje také pomocí konference a souboru projektů Forum Media. Stává se tak právem pro letošní rok držitelem ocenění Osobnost PR Zlatého středníku,“ komentuje Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
Slavnostní vyhlášení 17. ročníku proběhlo ve čtvrtek 25. dubna 2019 v hotelu Vienna House Andel’s Prague. Do soutěže se přihlásilo 127 projektů a do užšího výběru se probojovalo 62 prací.
Zlatý středník 2018
Ocenění |
Přihlašovatel |
Zadavatel |
Název |
Nejlepší webové stránky a on-line aplikace |
|||
1. místo |
Wunderman |
Komerční banka |
KB - Životní situace |
2. místo |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
3. místo |
Techo |
Techo |
|
Top rated |
Focus Agency |
Vím, co jím a piju |
Aktivně a zdravě |
Top rated |
KPMG Česká republika |
KPMG Česká republika |
Echo |
Nejlepší profil na sociálních sítích |
|||
1. místo |
Albatros Media |
Albatros Media |
Humbook instagram |
2. místo |
Etnetera |
Etnetera |
Etnetera instagram |
3. místo |
Zoologická zahrada hl. m. Prahy |
Zoologická zahrada hl. m. Prahy |
Facebook Zoo Praha |
Top rated |
Colour Production |
Colour Production |
Instagram Colors of Ostrava |
Top rated |
Středisko společných činností AV ČR |
Akademie věd ČR |
Instagram AV ČR |
Rated |
Helppes - Centrum výcviku psů pro postižené |
Helppes - Centrum výcviku psů pro postižené |
Instagram Helppes |
Nejlepší newsletter |
|||
1. místo |
Ministerstvo zemědělství |
Ministerstvo zemědělství |
|
2. místo |
Boomerang Communication |
Československá obchodní banka |
Perla |
Nejlepší firemní videoprezentace |
|||
1. místo |
Letiště Praha |
Letiště Praha |
Příběh Letiště |
2. místo |
mBank |
mBank |
Zlatá Koruna 2018 |
Nejlepší obsahová strategie |
|||
1. místo |
Obsahová agentura |
Solitea Česká republika |
Obsahová strategie Solitea Česká republika |
1. místo |
Pábení |
Adastra |
Obsahová strategie firmy Adastra |
2. místo |
Obsahová agentura |
Internet Mall |
Obsahová strategie Internet Mall |
3. místo |
Tabernas 21 |
Skanska Property CR |
Osm spokojených |
Inovativní a netradiční forma firemní komunikace |
|||
1. místo |
Symbio Digital |
Symbio Digital |
Páteční socka |
2. místo |
ArkAdiA |
Konica Minolta Business Solutions Czech |
Interní edukativní kampaň pro zaměstnance Konica Minolta |
3. místo |
Zaraguza CZ |
Škoda Auto ČR |
Inovativní forma tiskové zprávy |
Nejlepší výroční zpráva |
|||
1. místo |
Nadace J&T |
Nadace J&T |
|
2. místo |
Maturus |
Maturus |
Maturus o.p.s. – Výroční zpráva 2017 |
3. místo |
Univerzita Karlova |
Univerzita Karlova |
Výroční zpráva Univerzity Karlovy za rok 2017 |
Top rated |
Lesy hl. m. Prahy |
Lesy hl. m. Prahy |
Výroční zpráva Lesy hl. m. Prahy 2017 |
Rated |
Lékaři bez hranic |
Lékaři bez hranic |
Lékaři bez hranic Výroční zpráva 2017 |
Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium |
|||
1. místo |
Lasvit |
Lasvit |
|
2. místo |
Cerva Group |
Cerva Group |
Safety products |
3. místo |
KPMG Česká republika |
KPMG Česká republika |
V rytmu zákazníka |
3. místo |
Masarykova univerzita |
Masarykova univerzita |
Studuj na MUNI |
Top rated |
Boomerang Communication |
Kofola ČeskoSlovensko |
Kofola 25 |
Top rated |
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism |
Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism |
České poklady UNESCO |
Nejlepší B2B časopis a noviny |
|||
1. místo |
Linkman media |
Linkman media |
|
2. místo |
Boomerang Communication |
ComAp |
The Current |
3. místo |
Zeppelin CZ |
Zeppelin CZ |
Heaven |
Top rated |
Boomerang Communication |
Sodexo Pass Česká republika |
A la Card |
Top rated |
Shopsys |
Shopsys |
EXEC |
Rated |
Boomerang Communication |
Active Radio |
YOU/ Magazín pro vaše uši |
Nejlepší B2C časopis a noviny |
|||
1. místo |
Boomerang Communication |
Vodafone Czech Republic |
|
2. místo |
Boomerang Communication |
Porsche Česká republika |
Volkswagen magazín |
3. místo |
Country Life |
Country Life |
Dobroty |
3. místo |
USSPA |
USSPA |
Bublinky |
Rated |
Banka Creditas |
Banka Creditas |
C Journal |
Nejlepší B2E časopis a noviny (interní média) |
|||
1. místo |
DPD CZ |
DPD CZ |
Drive |
2. místo |
dm drogerie markt |
dm drogerie markt |
dm +plus |
3. místo |
Tipsport |
V kurzu |
|
Top rated |
ČEZ |
ČEZ |
Proud |
Nejlepší G2C časopis a noviny (veřejná a státní správa) |
|||
1. místo |
Univerzita Karlova |
Univerzita Karlova |
|
2. místo |
Středisko společných činností AV ČR |
Akademie věd ČR |
AΩ / Věda pro každého |
3. místo |
Středisko společných činností AV ČR |
Akademie věd ČR |
A / Věda a výzkum |
Top rated |
statutární město Ostrava |
Úřad městského obvodu Ostrava-Jih |
Jižní listy |
Rated |
Český statistický úřad |
Český statistický úřad |
Statistika&My |
Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru |
|||
1. místo |
Lékaři bez hranic |
Lékaři bez hranic |
|
2. místo |
Institut pro památky a kulturu |
Institut pro památky a kulturu |
Čtvrtletník ProPamátky |
3. místo |
Nadace Neziskovky.cz |
Nadace Neziskovky.cz |
Svět neziskovek |
Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Finance a bankovnictví |
|||
1. místo |
neuděleno |
|
|
2. místo |
Banka Creditas |
Banka Creditas |
C Journal |
3. místo |
Benes Consulting Group |
Komerční banka |
Journal |
3. místo |
Broker Consulting |
Broker Consulting |
OK info |
Nejlepší firemní periodikum v sektoru: Průmysl, strojírenství a energetika |
|||
1. místo |
Boomerang Communication |
ComAp |
|
2. místo |
Boomerang Communication |
Porsche Česká republika |
Volkswagen magazín |
3. místo |
USSPA |
USSPA |
Bublinky |
Grand Prix |
|||
Grand Prix za grafický design |
Lasvit |
Lasvit |
|
Grand Prix za obsah |
Středisko společných činností AV ČR |
Akademie věd ČR |
|
Grand Prix za celkovou úroveň – elektronická média |
Albatros Media |
Albatros Media |
|
Grand Prix za celkovou úroveň – tištěná média |
Lékaři bez hranic |
Lékaři bez hranic |
-stk-