Gambrinus Copperfielda nakonec obsadil do kampaně

pátek, 31. května 2019, 16:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Gambrinus odkryl své plány s Copperfieldem. Světoznámý mág se stal tváří jeho nové kampaně.

David Copperfield se stal tváří kampaně značky Gambrinus, zdroj: Triad Advertising

David Copperfield se stal tváří kampaně značky Gambrinus, zdroj: Triad Advertising

Pivní značka Gambrinus rozjela další kampaň na oslavu svých 150 let. Poté, co začátkem roku spustila futuristický reklamní spot, v němž ujišťuje, že ať se stane cokoliv, Gambrinus zůstane, a nasadila mimo jiné i věštkyni Jolandu, se rozhodla zkusit své štěstí za oceánem a vyhledat slavného iluzionistu Davida Copperfielda.

„Cílem této kampaně je ukázat, že na Gambrinus se bude vždycky dát spolehnout. I v době rychlého vývoje a neustálých změn, kdy nás média skoro každý den straší, co nám kdo vezme a co v budoucnosti zmizí. My říkáme, že na rozdíl od všech výstřelků dnešní doby jsou věci a hodnoty, které si my Češi ani za 150 let jen tak vzít nenecháme,“ říká Jakub Marek, senior brand manager Gambrinusu, a dodává: „A kdo jiný by nám mohl pomoct to demonstrovat než člověk, kterému se podařilo nechat zmizet téměř cokoliv.“

Na Copperfielda upozorňovala značka nejdříve na jednom ze svých vizuálů, což vzbudilo u fanoušků na sociálních sítích zvědavost i spekulace o tom, zda má s iluzionistou nějaké plány. Následně se za ním do Las Vegas vydal sládek pivovaru Pavel Zítek, aby dokázal, že „pivo Gambrinus žádným trikům nepodlehne“. Jeho cestu mohli fanoušci sledovat prostřednictvím vlogů.

O několik dní později se na sociální síti pivovaru objevilo hlavní video, ve kterém Copperfield přijímá výzvu pivovaru a před kamerami se pokusil nechat zmizet lahvovou desítku, což se mu nepovadlo. Místo piva totiž zmizelo zcela něco jiného.

Jak se David Copperfield pokusil nechat zmizet Gambrinus, ale nepochodil, zdroj: Plzeňský Prazdroj.

„Věříme, že osobnost tohoto formátu přitáhne pozornost a že budou naši příznivci hrdí na to, jací lidé Gambrinus taky podporují. S nadsázkou se dá říct, že i David Copperfield věří tomu, že Gambrinus může zmizet pouze jediným způsobem, a to tak, že ho vypijete,” popisuje Rado Jankovič z agentury Triad Advertising, která je pod kampaní podepsána.

David Copperfield se od 3. června objeví i v televizi, dále bude kampaň pokračovat na internetu, sociálních sítích a v místě prodeje.

Média na Facebooku nakupuje Triad Advertising, ostatní formáty má na starosti mediální agentura Wavemakers. Hlavní spot vznikl v produkci Stink v režii Jaroslava Moravce.

-stk-