Maximální výkon, efektivita, splnění cílů. To jsou trendy letošního roku pro české marketéry. Dokládá to i rekordní zájem o Communication Summit 2019, který se koná příští týden 29. května, a už teď má vyprodáno. Pořádající společnost Blue Events proto připravuje na 2. října 2019 v Cubex Centru Praha další ročník konference Brand Management 2019. Ta odpoví na otázku nejen marketingových oddělení: Jak růst v nových podmínkách.
Hlavní hvězdou konference Brand Management 2019 bude Jenni Romaniuk, která spolu s dalšími řečníky z českých a slovenských firem nabídne novou roadmapu pro řízení značek. Jenni Romaniuk je spoluautorkou nové bible marketingu How Brands Grow, jejíž první díl vyšel vloni česky pod názvem „Jak se budují značky“. V Austrálii vede aktuálně nejlepší centrum brand marketingu na světě, do Prahy zavítá poprvé.
Účastníci konference tak budou mít možnost čerpat z výsledků desítky let trvajících robustních analýz. Ty odhalují reálné zákonitosti fungování marketingu napříč kategoriemi a trhy. Na tento přístup už přecházejí společnosti jako Brown-Forman, Coca-Cola, Disney Destinations, Facebook, Goodyear, Google, GSK, KFC, Mars, Nestlé, PepsiCo, Procter & Gamble, Raiffeisenbank, Red Bull, Unilever a řada dalších. V neposlední řadě z těchto znalostí čerpá výrazně také Les Binet, guru marketingové efektivity a hlavní tahák Communication Summitu 2019.
Při registraci do 28. června je možné získat zvýhodněné vstupné. Každý účastník konference obdrží výtisk knihy „Jak se budují značky“ jako dárek.
Další informace a možnosti registrace získáte zde.
-mav-