Společnost Sazka spustila kampaň na spotřebitelskou soutěž „Májový Milion“, s níž primárně cílí na členy svého věrnostního klubu. Po celý měsíc je bude prostřednictvím komunikace v místě prodeje a v printu vybízet k častějšímu používání věrnostní karty.
„Koncept větších spotřebitelských soutěží s cenami typu obytné auto, osobní automobil nebo ,Májový Milion' zákazníky baví. Ze zkušenosti víme, že je potřeba tyto soutěže rozložit do delšího časového období (jeden měsíc a více), během kterého jsou zákazníci motivováni k častějšímu používání své karty, čímž zvyšují svou šanci na výhru,“ popisuje tiskový mluvčí společnosti Václav Friedmann a dodává: „Tuto část Sazka Klubu určitě přetáhneme i do nové propozice, kterou spustíme Q1/2020.“
U Sazka Klubu totiž firma plánuje kompletní redesign, který inovuje ve spolupráci s Direct People.„Uvědomujeme si, že pokud chceme v retailu úspěšně růst, musíme našeho zákazníka znát lépe. S věrnostním klubem můžeme potřebná data nasbírat, ale jen pod podmínkou, že lidem nabídneme natolik silnou propozici, aby měli důvod u každé transakce kartu použít,“ uvedl v rozhovoru pro MediaGuru.cz marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý. Novou nabídku si již společnost testuje na vybraných prodejních místech a chystá její plošné komerční spuštění.
-stk-