Bankovní skupina UniCredit se rozhodla odejít na konci května ze sociálních sítí Facebook, Instagram a chatovací služby Messenger. Vysvětluje to rozhodnutím italské centrály, jak píše server Peníze.cz.
UniCredit svůj záměr ukončit svou aktivitu na zmíněných sociálních sítích vysvětluje ochranou osobních údajů. „Bezpečí dat a osobních údajů je pro nás jednou z hlavních priorit při zajišťování kvalitních služeb a komunikaci se zákazníky. Proto oznamujeme ukončení působení skupiny UniCredit na kanálech Facebooku, Messengeru a Instagramu k 1. červnu letošního roku,“ napsala banka u svých profilů.
Česká UniCredit odkazuje na „závazek skupiny investovat do zlepšení vlastních digitálních kanálů pro komunikaci a udržení vysoké úrovně kvality samotné komunikace“. Zároveň ale zdůrazňuje, že nekončí s online komunikací, jen ji chce přesunout jinam – výslovně zmiňuje bankovní chat, e-mail, kontaktní formuláře nebo zprávy v internetovém bankovnictví.
Mnoha fanouškům na Facebooku se takové rozhodnutí pochopitelně nelíbí a mnozí ve svých komentářích připomínají, že UniCredit Bank v posledních letech zaostává za konkurencí při zavádění novinek. Na podzim 2017 ji také několik dní nefungovalo internetové i mobilní bankovnictví – největší výpadek v historii tuzemských bank postihl všech 450 tisíc českých zákazníků UniCredit. O drobnějších problémech mluví někteří z nich doteď.
-stk-