Cannes: Další česká práce ve finále, opět od VMLY&R

úterý, 18. června 2019, 14:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Češi mají další želízko v ohni na Cannes Lions, tentokrát se v kategorii PR dostala na shortlist kampaň pro Člověka v tísni.

Zdroj: FB Člověk v tísni

Zdroj: FB Člověk v tísni

Češi se dostali na právě probíhajícím festivalu Cannes Lions znovu do finále. Pražská agentura VMLY&R ke svým třem shortlistům v kategorii Film Craft přidává další z kategorie PR. Zaujala v podkategorii Use of Events & Stunts kampaní „Confiscated Toys“ (Zabavené hračky). Kampaň probíhala v rámci projektu „Zadlužené děti“ neziskové organizace Člověk v tísni, která tak upozorňovala na exekuci hrozící téměř 4 000 dětí.

Festival Cannes Lions probíhá v jihofrancouzském letovisku od 17. do 21. června. Zatím byly zveřejněny shortlisty 20 z celkem 27 kategorií.

-stk-