Mall.tv vstoupí od podzimu na slovenský trh

sobota, 29. června 2019, 17:15 Internet & Mobil MediaGuru

Součástí programové nabídky má být desítka slovenských titulů, které vznikají v bratislavské redakci.

Šéfproducenti Dano Dangl a Lukáš Záhoř, foto: Mall.tv

Šéfproducenti Dano Dangl a Lukáš Záhoř, foto: Mall.tv

Internetové televize Mall.tv spustí na podzim pilotní vysílání na Slovensku. Stejně jako v Česku bude dostupné bez registrace a zdarma. O plánech rozšířit stávající portfolio o  slovenskou tvorbu doplněnou původními seriály a pořady tuzemské internetové televize informoval její šéfproducent Lukáš Záhoř na 54. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary

Součástí programové nabídky má být desítka slovenských titulů, které vznikají v bratislavské redakci vedené Danem Danglem. Vedle nich budou k vidění ve slovenském znění sitcom Stylista, dokumentární série Uprchlická vlna, titulky opatřená Menutovka od Koko nebo další novinky podzimního schématu. Lokalizovaný bude i web internetové televize a všechny její aplikace.

„Popravdě jsem nečekal, že hranice překročíme tak brzy – přesně rok po našem vlastním startu. Ale když mi Dano Dangl přišel loni pogratulovat k rozjezdu Mall.tv a mezi řečí se zmínil, že sám už dlouho uvažuje, že by podobný projekt rozjel, tak mi navzdory zběsilému tempu našich příprav bylo jasné, že na Slovensku bych chtěl spojovat síly právě s Danem. Myšlenkou jsme se proto začali zabývat intenzivněji, připravili spolu plán pilotního provozu, projednali ho s akcionáři a na přelomu roku se z nápadu stala výzva,“ řekl šéfproducent internetové televize Mall.tv Lukáš Záhoř.

Vstup Mall.tv na slovenský trh označuje firma s ohledem na obchodní aktivity Mall Group a kulturní blízkost obou zemí za logický krok. V první fázi slovenské lokalizace je ve spolupráci se šéfproducentem Danem Danglem plánováno tříměsíční pilotní vysílání.

Mall.tv vysílá v Česku od podzimu 2018, po půl roce od startu měla její návštěvnost dosahovat 700 tisíc unikátních uživatelů měsíčně, uvedl na dubnové konferenci IAC výkonný ředitel Juraj Felix (zdroj návštěvnosti nespecifikoval). Podle informací prezentovaných na březnové konferenci Brand Restart měl průměrný čas strávený divákem na Mall.tv představovat více než sedm minut a míra zhlédnutí videí měla dosahovat 67 %. 

-mav-