Značka nanuků Míša odstartovala v červnu svou novou kampaň „O kousek lepší Česko a Slovensko“, jež je zaměřená na čištění přírody.
„V této dlouhodobé kampani se budeme snažit vylepšit českou přírodu, tedy prostředí, které je Míšovi nejpřirozenější a zároveň kde si naši spotřebitelé zmrzlinu Míša dopřávají nejčastěji. Aktivitou chceme ukázat, že stačí málo, aby bylo Česko aspoň #okouseklepsi,“ popisuje na dotaz MediaGuru.cz Jana Přerostová, Category Manager Ice Cream společnosti Unilever, jež má značku v portfoliu.
Míša se spojuje s vybranými influencery,například s herci Patricií Solaříkovou a Milanem Peroutkou, moderátorkou Lenko Šóošovou či youtuberem Patrikem Paulinyiem.
Prostřednictvím výzvy vybízí spotřebitele ke sběru odpadků v přírodě, či dokonce k organizaci akce k čištění přírody ve svém okolí. Na danou akci budou přivezeny nanuky Míša. Zapojení lidé mohou za sdílení fotografie či organizaci sběru získat za odměnu ekologické předměty.
Na kampani spolupracoval Unilever s agenturou McShakespeare, která s exekucí aktivit v rámci kampaně včetně natočení videí a vytvoření dalších formátů, jež mají uživatele zaujmout v digitálu. Videa se točila v pražské Divoké Šárce a režíroval je Matěj Štěpán podle scénářů Ivy Hadj Moussy, kreativní ředitelky agentury.
-stk-