Společnost Pivovary Staropramen rozšiřuje svou nabídku pivních mixů Cool. Novým přírůstkem nealkoholické řady je příchuť Jablko a hruška. Kromě toho u značky mění i design, kterým chce lépe odlišit alko a nealko verze. Novinky podpoří marketingová kampaň.
Příchuť Jablko a hruška doplňuje již zavedené Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass nebo loni uvedenou příchuť Okurka a limetka. Pivní mixy Cool jsou na tuzemský trh dodávány především v plechovkách, jejichž obliba mezi českými konzumenty dlouhodobě roste. Samotná kategorie pivních mixů loni rostla o necelých 34 %, a to zejména díky nealkoholickým variantám.
Celá řada značky Cool prošla redesignem. „Snažili jsme se, aby nové obaly působily svěžím dojmem a byly lépe rozlišitelné. Zvolili jsme originální akvarelové kresby ovoce, které jsme vytvořili značce Cool na míru se studiem Stojkov. Nové bílé plechovky jsou opatřeny modrým písmem, které i nadále reprezentuje naši nealko řadu. Stříbrným plechovkám s alkoholickými variantami naopak dominuje písmo zelené, doplněné o akvarelové ovoce a vektorovou kresbu chmele,“ popisuje změny manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková.
Změny podporuje kampaň, jež běží v televizi na stanicích skupiny Prima, dále na internetu a sociálních sítích. „Připravena je také in-store prezentace ve formě ochutnávek doprovázená novou vizibilitou značky a rozšířili jsme také spolupráci v rámci e-commerce. V neposlední řadě probíhá aktivace konzumentů na partnerských eventech, například na festivalu Mezi ploty, Avon pochodu nebo Rock for People,“ přibližuje na závěr propagační aktivity Zuzana Cieciotková.
Pod kampaní je podepsána agentura Ogilvy. O digitální část se stará Socialsharks. Média má na starosti Universal McCann, PR Dark Side.
-stk-