Vodafone se spojuje s UPC, druhá značka postupně zmizí

čtvrtek, 1. srpna 2019, 09:50 Marketing MediaGuru

Od 1. srpna začíná sloučení Vodafonu s UPC. Nově vzniklá společnost obměňuje vedení. Postupně dojde také ke sjednocení obou značek pod název mobilního operátora.

Foto: Vodafone

Foto: Vodafone

Začátkem srpna Vodafone oficiálně startuje integraci aktivit UPC Česká republika. Spojením vznikne společnost s 1,5 milionu domácností v dosahu sítě UPC a 3,9 milionu zákazníků Vodafonu. Spolu s tím souvisí i postupné sjednocení obou značek pod společný název Vodafone.

„Toto spojení posílí pozici Vodafonu nejen jako předního poskytovatele telekomunikací a zábavy, ale i jako strategického investora a významného zaměstnavatele v České republice,“ popisuje Petr Dvořák, generální ředitel společnosti Vodafone.

„Do nové společnosti přinášíme množství inovací a přístup k optickým sítím. Zároveň novou sloučenou společnost obohatíme o stovky zkušených odborníků, čímž přispějeme k tomu, aby se stala špičkou na trhu. Spojení dvou silných hráčů je začátkem nového společného příběhu,“ dodává odcházející generální ředitel UPC ČR Martin Miller.

Okamžik spojení ještě neznamená přímé změny pro zákazníky. Brzy však Vodafone nabídne konvergované balíčky kombinující mobilní služby, pevný internet a kabelovou televizi a zákazníci UPC budou moci využívat také prodejny Vodafonu.

Firemní klienti, kteří jsou zákazníky jak u UPC, tak Vodafonu, budou zpočátku řešit své služby od Vodafonu prostřednictvím obchodního zástupce Vodafonu a otázky týkající se služeb UPC u svých obchodníků UPC. Tento postup se však brzy zjednoduší a Vodafone bude nabízet společné řešení pod jednou smlouvou a jedním obchodním zástupcem.

Změny se dotknou i vedení firmy. V čele firmy zůstává Petr Dvořák, na úrovni viceprezidentů se objeví nové jméno – na nově zřízenou pozici viceprezidenta pro strategii a integraci přichází Petr Procházka, který působil v UPC více než deset let na pozici finančního ředitele.

-stk-