Wolt básní v kampani ve stylu slam poetry

pátek, 5. července 2019, 07:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Služba na doručování jídla z pražských a brněnských restaurací přichází s kampaní, v níž se básní o sushi, burgerech a pizze.

Zdroj: YT Wolt

Zdroj: YT Wolt

Wolt, služba na doručování jídla z pražských a brněnských restaurací, přichází po roce působení v České republice s imageovou kampaní. V kině a na internetu nasadí tři spoty, v níž hraje hlavní roli slam poetry v podání stand-up komika Jiřího Charváta.

„V imagových videích, na které narazí primárně diváci v pražských a brněnských kinech, jsme chtěli vizuálně a textově zajímavou formou připomenout tři nejpopulárnější jídla Woltu, zákazníka před filmem trochu rozesmát a inspirovat k objednávce přes Wolt, která po dvouhodinovém snímku přijde vždycky vhod,“ popisuje marketingový ředitel služby pro Českou republiku David Krátký. Ve spotech se přitom básní o sushi, burgerech a pizze a také o doručení do 30 minut.

Součástí kampaně jsou také soutěže na Facebooku a Instagramu o kredity na jídlo.

Pod kreativou a produkcí je podepsána agentura Wollein Films. Režie se ujal Richard Tecl. Za kamerou stál Miroslav Materna.

-stk-