Domestos spouští od září kampaň na podporu šestého ročníku projektu Domestos pro školy. Jeho cílem je finančně podpořit školy a školky v Česku a na Slovensku a pomoci jim s rekonstrukcí toalet. Doposud věnovala značka čisticích prostředků společnosti Unilever na podobné účely osm milionů korun, a umožnila tak obnovu toalet v 75 školách.
„Díky projektu Domestos pro školy jsme už mohli 12 tisícům dětí umožnit, aby navštěvovaly kompletně zrekonstruované školní toalety. Toto číslo nám ale nestačí. Soutěž letos pokračuje dál a my doufáme, že opět pomůžeme k celkovému zlepšení toalet ve školách a školkách,“ říká Monika Vybíralová, brand managerka značky Domestos.
Hlavním prvkem projektu je soutěž Lovci bakterií, v níž musí děti ze zapojených škol plnit různé úkoly, při nichž se dozví, jak je důležitá hygiena. Soutěž startuje v září a potrvá až do prosince. Během této doby se do ní mohou zapojit libovolné školy a školky v České republice a na Slovensku. Výherci si mezi sebou rozdělí jeden milion korun, přičemž nejvíce může zúčastněná škola získat až 200 tisíc korun. Dalších 100 škol a školek obdrží zásobu čistících prostředků na celý rok.
Kampaň poběží v televizi a na internetu, a to zejména na Facebooku a Instagramu přes influencery. Její součástí jsou i PR aktivity.
-stk-