Na podzim letošního roku uvede společnost Kofola ČeskoSlovensko na český a slovenský trh novinku Rajec Heřmánek. Novinka pochází z vlastně vyprodukovaných bylin. Při první sklizni heřmánku pomáhal spolu se svou rodinou i majitel firmy Jannis Samaras.
Teasingovou image kampaň na produkt z lokálních bylin s názvem Projekt Kamilka připravila kreativní agentura Zaraguza.
„Je to vůbec poprvé, co komunikujeme produkt, který jsme ještě nevyrobili, ale Projektu Kamilka a novince z naší úrody věříme natolik, že jsme se nebáli vstoupit s ním do nových vod i na poli komunikace," říká Katarína Pereszlényiová, senior brand manažerka.
Kampaň běží v televizi, v online prostředí, ale i na POS materiálech v místě prodeje. „Informace o chystané novince se objevila už i na etiketách řady Rajec Bylinka - Mateřídouška, Pampeliška, Bezový květ nebo Máta a chystáme i materiály určené na podporu komunikace přímo na místě prodeje," doplňuje Pereszlényiová.
-mav-