Konference Brand Management, která se uskuteční 2. října a kterou pořádá společnost Blue Events, zveřejnila kompletní program. Téma letošního ročníku zní: „Jak růst v nových podmínkách“, hlavní řečnicí je Jenni Romaniuk, zástupkyně Ehrenberg-Bass Institutu. V Česku vystoupí poprvé.
Výsledky analýz Ehrenberg-Bass Institutu jsou obsahem bestselleru How Brands Grow (v češtině vyšla pod názvem Jak se budují značky). Kniha shrnuje půl století poznatků o zákonitostech marketingu platných napříč trhy a kategoriemi. Pokračování knihy How Brands Grow připravila Jenni Romaniuk společně s Byronem Sharpem. Romaniuk se zabývá otázkami výzkumu značek, efektivity reklamy, loajality či word of mouth.
Návštěvníky konference Brand Management oslovuje v oficiálním pozvání a účast na konferenci doporučil i další marketingový odborník Les Binet (viz níže).
K hlavnímu tématu konference se vyjádří i domácí odborníci, například Tomáš Ptáček (Brown-Forman ČR), Olin Novák (Rohlik.cz), Jiří Vlasák (Kofola ČeskoSlovensko), Petra Novotná (Slovak Telekom) či Jarmila Vindušková (Linet).
Účastníci konference si vyslechnou i příběhy proměn značek, jako budování nových kategorií v příspěvku Stevena Donaldsona (British American Tobacco), nebo nejoceňovanější rebranding minulého roku v podání Pavla Wernera (MIBO koloběžky). Nové prostředí pro značky a cesty k vykoupení představí Lukáš Kružberský (Red Media),Martin Smrž (Junior Achievement CR), Jaroslav Malina a Jan Suda (McCann Prague), Jan Javornický (Elite Solutions), Ondřej Gottwald (IMCC Europe) a Petr Chládek (Jihomoravské inovační centrum).
Do 21. srpna je k dispozici registrace za výhodnější cenu. Další informace najdete na stránkách konference.
-zue-