Nejvyšší cenu za sponzoring mají Prima a Nova u svých seriálů
Se startem televizní sezóny vstupují v platnost i nové ceny sponzoringu. Především vlastní seriály si komerční televize cení nejvíce.
S nástupem televizní podzimní sezóny, která startuje právě toto pondělí 26. srpna, vstupují v platnost i podzimní ceny sponzoringu. Obě hlavní tuzemské komerční televize si nejvíce cení především svých původních primetimových seriálů. Od loňského září se ceny sponzoringu zásadně neliší.
K cenově nejvíce nasazeným patří seriály Specialisté, Ordinace v růžové zahradě a Policie Modrava na TV Nova. Ještě o něco vyšší cenu za sponzoring zaplatí klienti v případě pořadu Tvoje tvář má známý hlas, který zastupuje žánr reality show.
Na konkurenční TV Prima patří k cenově nejvíce nasazeným seriály Temný Kraj a Modrý kód a dále pak seriál Krejzovi, reality show Česko Slovensko má talent a také Show Jana Krause, u níž jsou ceny sponzoringu srovnatelné s pořady z prvního primetimového okna (tj. vysílané od 20:15 nebo 20:20).
Vybrané ceny sponzoringu (Kč), TV Prima, září 2019
cena/1 díl pořadu (2 sp. vzkazy) | |
Modrý kód | 250 000 |
Temný Kraj II | 250 000 |
Krejzovi | 220 000 |
Česko Slovensko má talent | 220 000 |
Show Jana Krause | 220 000 |
český film | 200 000 |
Vybrané ceny sponzoringu (Kč), TV Nova, září 2019
základní cena/díl (2 sp. vzkazy) | |
Tvoje tvář má známý hlas | 340 000 |
Specialisté (od 20:20) | 320 000 |
Policie Modrava | 320 000 |
Ordinace v růžové zahradě | 300 000 |
Výměna manželek | 290 000 |
Malé lásky | 240 000 |
Od pondělí 26. srpna se vrací do vysílání nové díly seriálu Specialisté (TV Nova). V čase od 20:20 nabízí Nova premiérový díl seriálu, po něm následuje jeden reprízovaný díl. Prima od pondělka vrací do vysílání svůj seriál Modrý kód.
-mav-