Sberbank spustila poslední srpnový týden novou kampaň, podobně jako v loňském roce na podporu prodeje půjček. „FÉR půjčka s bonusovou sazbou 3,9 % už hrála hlavní roli v předchozí komunikaci. Nyní jsme férové financování podpořili novou kreativou a zcela novým reklamním spotem,“ říká Alžběta Kellersteinová, vedoucí marketingové komunikace banky. Hlavní motto zní: „Sazba nebo sadba? U nás dává smysl obojí! Za každou půjčku zasadíme strom.“ Banka doufá, že tento CSR motiv zákazníky zaujme.
Kampaň se objeví v televizi i na internetu. Nový spot poběží na všech kanálech televizních skupin Nova a Prima. Pro online jsou připraveny výkonnostní i image bannery ve třech různých kreativách. Na Googlu a Seznamu bude podpořeno vyhledávání klíčových slov spojených s FÉR půjčkou. Banka se bude zaměřovat i na spolupráci se srovnávači. Nově se bude v rámci kampaně testovat i použití bannerů zacílených na konkrétní lokality.
Nový koncept vznikl ve spolupráci s reklamní agenturou Leo Burnett Produkci spotu zajistila společnost DOIT.films a režie se ujal Michal Budinský. „Spotřebitelské úvěry budou hlavní prioritou naší marketingové komunikace, společně s akvizicí nových účtů a depozit i ve zbývající části roku,“ dodává k plánům Alžběta Kellersteinová.
Banka působí na českém trhu od roku 1993, od 1. ledna 1997 jako samostatná akciová společnost. Jejím majoritním vlastníkem je Sberbank Europe AG se sídlem ve Vídni.
-zue-