Super zoo upravilo logo, otevřelo prodejnu v novém konceptu

sobota, 10. srpna 2019, 09:20 Aktuality, Retail MediaGuru

Super zoo má nové logo a vizuální identitu a otevřelo svou 75. pobočku v novém konceptu.

Příští rok si bude řetězec novou identitu testovat a po vyhodnocení se rozhodne, zda přestaví plošně celou síť. Zdroj: Super zoo

Příští rok si bude řetězec novou identitu testovat a po vyhodnocení se rozhodne, zda přestaví plošně celou síť. Zdroj: Super zoo

Maloobchodní síť chovatelských potřeb Super zoo, kterou vlastní podnikatel Dušan Plaček, otevřela koncem července v Praze na Zličíně svou 75. pobočku ve zcela novém konceptu. Firma zde zároveň představila nové logo a novou vizuální identitu prodejen.

Super zoo novinkou reaguje na poslední trendy v retailu, kdy zákazníci žádají při nakupování příjemnou atmosféru a zážitek. Zákazníci si prý sami o změnu řekli i v průzkumu, který pro řetězec zpracovala začátkem letošního roku výzkumná agentura Kantar.

Prodejna na pražském Zličíně má rozlohu 1000 m2 a je největší ze všech dosavadních, obvykle mají prodejny poloviční velikost, zdroj: Super zoo.

Prodejna na pražském Zličíně má rozlohu 1000 m2 a je největší ze všech dosavadních, obvykle mají prodejny poloviční velikost, zdroj: Super zoo.

Součástí prodejny je i odpočinkvá zóna, kde za zvuků podmořského světa mohou zákazníci relaxovat, zdroj: Super zoo.

Součástí prodejny je i odpočinkvá zóna, kde za zvuků podmořského světa mohou zákazníci relaxovat, zdroj: Super zoo.

Prodejna nabízí velkou expozici s živými zvířaty, kromě výběhu pro morčata a zakrslé králíky i voliéry s papoušky nebo simulaci Sonorské pouště s ještěry, zdroj: Super zoo.

Prodejna nabízí velkou expozici s živými zvířaty, kromě výběhu pro morčata a zakrslé králíky i voliéry s papoušky nebo simulaci Sonorské pouště s ještěry, zdroj: Super zoo.

Nová prodejna, která je vlajkovou lodí celé sítě, nabízí na více než 1000 m² například expozici s živými zvířaty. Nabízí i odpočinkovou hudbu pro relaxaci.

Vlevo nové logo a vpravo staré logo řetězce s chovatelskými potřebami, zdroj: Super zoo & FB

Vlevo nové logo a vpravo staré logo řetězce s chovatelskými potřebami, zdroj: Super zoo & FB

Super zoo plánuje letos otevřít dalších 10 prodejen v novém designu a tři stávající bude remodelovat. Zároveň do konce října překlopí do nového kabátu také webové stránky. Následně příští rok si na remodelingovaných prodejnách otestuje, jaký má samotná změna designu vliv na klíčové ukazatele výkonnosti prodejen a po vyhodnocení se rozhodne, zda zahájí remodeling plošně na všech prodejnách.

Nové logo i vizuální identitu vytvořila agentura Moris design. Ve firmách zahrnutých do Plaček Group pracuje více než 1400 zaměstnanců a v roce 2018 byl celkový obrat zhruba přes 3,5 miliardy korun.

-zue-