Burda spouští první lifestylový Klub Marianne
V pátek začíná nový ročník největší nákupní magazínové akce v Česku Dny Marianne. Při této příležitosti uvádí Burda pro čtenářky Klub Marianne.
Mediální společnost Burda International CZ spouští při příležitosti letošního ročníku nákupní slevové akce Dny Marianne klub pro čtenářky a předplatitele časopisu s názvem Klub Marianne. Členství v klubu může být bezplatné nebo placené, podle toho se pak odvíjejí benefity pro členy klubu.
Dny Marianne se letos odehrají ve dnech 13.-15. září 2019. Letošní ročník se uskuteční ve více než 6600 obchodech v Česku a na Slovensku (loni 6500). Nákupní slevy mají dosáhnout až 70 %, připraveno je více než 650 nabídek. Svou oddělenou část nabídek mají také e-shopy. Další slevu ve výši 3 % je možné pouze na Slovensku uplatnit v případě, že nakupující využívají platební kartu Mastercard od ČSOB, která je partnerem akce.
Akce je vedle nákupů, jejichž objem se pohybuje ve stovkách milionů korun, nástrojem pro vydavatele k získání nových předplatitelů. Zářijová vydání časopisu Marianne je v příslušném kalendářním roce nejprodávanější. Loni v září se ho prodalo téměř 127 tisíc výtisků (tj. cca čtyřnásobek obvyklého průměru).
Burda teď s uvedením nového ročníku spouští nástroj, od kterého si slibuje lepší porozumění cílové skupině magazínu. Klub Marianne má členům přinášet různé benefity: zejména přímý kontakt s redakcí Marianne, celebritami a zajímavými osobnostmi, přednostní vstupy na akce Marianne, e-porady s odborníky a řadu nákupů, nabídek, které jsou dostupné v e-shopu v uživatelském rozhraní Marianne Účtu (Výhody). Benefity se pak liší podle toho, zda je členství v klubu základní (bezplatné) nebo placené. Členy klubu bude Burda oslovovat pomocí newsletteru, ve kterém počítá i s personalizovanými nabídkami.
-mav-