ČSOB spustila druhý ročník kampaně „Cash, na co chceš“

sobota, 14. září 2019, 07:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaní „Cash, na co chceš“ cílí ČSOB na mladé. Každé dva týdny mohou hrát o 100 tisíc korun.

Zdroj: ČSOB

Zdroj: ČSOB

ČSOB spustila druhý ročník kampaně Cash, na co chceš“, s níž cílí na mladé spotřebitele. Zájemci mají možnost od září až do prosince soutěžit každé dva týdny o 100 000 korun, které mohou použít na cokoliv. Novinkou je posunutí horní věkové hranice pro zapojení do akce až na 30 let.

„Účelem naší soutěže je oslovit mladé lidi a motivovat je ke zřízení účtu ČSOB Plus Konto. Vyhranou částku mohou využít na to, co chtějí a po čem nejvíce touží. S kampaní máme dobré zkušenosti, v loňském ročníku vzrostl počet online žádostí o zřízení Plus Konta o polovinu,“ uvedla Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace z ČSOB.

Kampaň běží na internetu, prostřednictvím bannerů a videí na sociálních sítích.

Pod kreativou je podepsána agentura Loosers.

-stk-