![Jeden z vizuálů nové kampaně pivní značky Gambrinus, zdroj: Triad](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/9799/gambrinus_dym.png)
Jeden z vizuálů nové kampaně pivní značky Gambrinus, zdroj: Triad
Pivní značka Gambrinus v nové kampani s názvem „Kde se hraje, tam to žije“ opět ukazuje své spojení s amatérským fotbalem. Jejím cílem je zvýšit povědomí o programu, ve kterém mohou kluby získat různé typy podpory. Tváří online komunikace se stal fotbalista Pavel Horváth.
„U amatérského fotbalu nejde jen o to, co se děje na trávníku, ale také o to, co se děje kolem něj. Zápas vesnického fotbalu je společenská událost, do které se zapojuje celá vesnice. Kdyby tam ten fotbal nebyl, neexistovaly by ani historky, na které můžeme u piva vzpomínat,“ popisuje myšlenku kampaně Rado Jankovič, kreativní lídr agentury Triad, jež je pod kampaní spolu s produkční společností Goodie Baddie podepsána. Za režii spotů zodpovídal Jan Látal.
Kampaň poběží na internetu a také v televizi, kde však bude nasazen již dva roky stará kreativa z dílny agentury McCann. Součástí komunikace bude i direct mailing na předsedy a trenéry amatérských klubů.
Program Gambrinus Kopeme za fotbal jde letos do desáté sezóny a za tu dobu v něm bylo podpořeno více než 800 amatérských klubů.
![Kampaň upozorňuje na možnosti podpory amatérským fotbalovým klubům, zdroj: Triad.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/9800/gambrinus_mice.png)
Kampaň upozorňuje na možnosti podpory amatérským fotbalovým klubům, zdroj: Triad.
![Další z vizuálů nové kampaně značky Gambrinus, zdroj: Triad](https://mediagurucdneu.azureedge.net/media/9802/gambrinus_sudy.png)
Další z vizuálů nové kampaně značky Gambrinus, zdroj: Triad
-stk-