Innogy spustila kampaň se Šimčíkem z Dejvického divadla

středa, 2. října 2019, 16:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Innogy představila nový komunikační koncept. Jeho tváří je Pavel Šimčík, jenž se v roli otce snaží vychovávat svého pubertálního syna.

Zdroj: Repro YT innogycz

Zdroj: Repro YT innogycz

Společnost Innogy odstartovala v září svou novou kampaň, s níž chce oslovit stávající i potenciální zákazníky a přesvědčit je, aby se k nabídce „rozdáváme 22 milionů kWh elektřiny a plynu“ doptali na pobočkách, sociálních sítích, po telefonu či webu. Tváří nové komunikace se stal herec z Dejvického divadla Pavel Šimčík.

Kampaň poběží až do konce listopadu v televizi, tisku, rádiu a také na internetu. Její součástí bude rovněž intenzivní komunikace se zákazníkem, a to formou programatického nákupu, přímého oslovení SMS zprávou, e-mailem, dopisem a ve vybraných lokalitách i prostřednictvím hostesek.

Nová reklamní kampaň Innogy s Pavlem Šimčíkem

Pod kampaní jsou podepsány agentury VMLY&R, Wunderman Thompson a Mediacom. Produkci zajistila společnost Stink. Režie se ujal Jan Švejkar.

-stk-