Obchodní řetězec Lidl navazuje na loňskou podzimní kampaň Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Zákazníky seznamuje s další pěticí dlouholetých českých dodavatelů svých privátních značek. Tvář Lidlu, herec Marek Vašut, zavede zákazníky přímo do výrobních závodů. Prostřednictvím videí tak již loni navštívili společnosti Le&Co, Pivovar Vratislavice, Delimax, Vesetu, Steinhauser i Zemědělské družstvo Haňovice.
V druhém zářijovém týdnu začíná druhá vlna kampaně, kdy v každém následujícím týdnu Marek Vašut navštíví celkem pět českých dodavatelů, kteří pod privátní značkou dodávají své výrobky do 249 prodejen Lidl v ČR, často i do zahraničí.
Jako první se v letošní kampani objeví společnost Hollandia, která pod značkou Pilos vyrábí pro Lidl například bílé jogurty, dále Maso uzeniny Polička, Jaroměřická mlékárna, RBQ sady a Pekárna a cukrárna Hořovice.
Kampaň bude probíhat synergicky na více kanálech, v letácích budou prezentovány konkrétní produkty společně s fotografií představitele výrobního závodu, dále na webu řetězce a na Facebooku Lidlu budou ke zhlédnutí videa natočená přímo ve výrobním závodě. Pro televizi byly natočeny speciální spoty.
Dodavatelé vyvážejí prostřednictvím Lidlu do dalších zemí. Jen za rok 2018 stoupl prodej jejich výrobků v prodejnách Lidlu o 16 % na 6,4 miliardy korun (oproti 5,5 miliardy korun v roce 2017). Výrobky od 150 českých výrobců tak lze najít v prodejnách Lidlu ve 25 zemích napříč Evropou i v USA.
-zue-