Lidl zahájil novou náborovou kampaň

úterý, 24. září 2019, 07:30 Aktuality, Retail MediaGuru

Lidl spouští náborovou kampaň, která mu má získat nové zaměstnance do prodejen. Na vizuálech se objevují sami zaměstnanci.

V kampani se objevují samotní zaměstnanci řetězce. Zdroj: Lidl

V kampani se objevují samotní zaměstnanci řetězce. Zdroj: Lidl

Obchodní řetězec Lidl spouští novou náborovou kampaň, ve které se zaměřuje na získání zaměstnanců do prodejen, především na pozice prodavač/prodavačka. 

„Počet našich prodejen se stále rozrůstá, a i díky rozšiřování kratších úvazků u nás rádi přivítáme další kolegyně a kolegy. Moc nás přitom těší, že se na kampani podíleli přímo naši zaměstnanci z prodejen, kteří práci i tamní kolektivy dobře znají,“ říká ke startující kampani Zuzana Holá, tisková mluvčí Lidlu. Aktuálně řetězec zaměstnává zhruba 11 tisíc lidí.

Lidl oslovuje uchazeče prostřednictvím stávajících zaměstnanců, kteří se objeví na několika různých vizuálech. Kampaň bude k vidění od 23. září na sociálních sítích, dále se objeví v reklamních letácích a také instore v prodejnách na plakátech za pokladnami a letáčcích umístěných ve stojanu vedle reklamních letáků.

Zdroj: Lidl

Zdroj: Lidl

Lidl byl spouštěčem nárůstu mezd v oboru pokladní a prodavač. V roce 2017 byla průměrná mzda v řetězci na pozici prodavač(ka)/pokladní při 40tihodinovém úvazku 24 897 korun. Nástupní mzda pak v celé ČR 23 333 korun. Tehdy to bylo 9 tisíc korun nad průměrem, který uváděl server Platy.cz. Od té doby se situace značně změnila a aktuálně je průměrná mzda na těchto pozicích podle Platy.cz prodavač přes 23 tisíc korun a pokladní téměř 22 tisíc korun.

-zue-