Mall.tv spustila pilotní vysílání na Slovensku
Internetová televize Mall.tv nabízí na začátku své slovenské působnosti více než desítku původních slovenských pořadů.
Internetová televize Mall.tv zahájila v minulém týdnu pilotní vysílání na Slovensku. Spuštění svého vysílání pro slovenské uživatele avizovala už letos na konci června na filmovém festivalu v Karlových Varech. Vysílání chce Mall.tv testovat tři měsíce.
V produkci Dana Dangla a s týmem, který na Slovensku stojí za několika televizními a online projekty, vzniká dvanáct zcela nových formátů od talkshow přes relace o vaření až po seriály nebo Slow TV. Mají být doplněny pořady, které diváci znají už z české podoby Mall.tv. Přístup k vysílání je zdarma.
V programové nabídce se objevují původní slovenské pořady, např. Takže tak, 7x7, Top 7 Juraje Čurného, Kavej nebo Divoké Anjele. Účinkují v nich známé slovenské tváře jako například Adéla Vinczeová, Dano Dangl a Andy Kraus, Juraj Šoko Tabaček, Milan Zimnýkoval, Silvia Šuvadová, Elena Podzámska nebo Anka Jakab Rakovská s Jankou Kovalčíkovou.
„Překračování hranic audiovizuální tvorby je tím, co se pro internetovou televizi vyloženě nabízí. Zatím se nám to v rámci formátů, žánrů, jednotlivých spoluprací nebo zahraničního natáčení dařilo. V takovém rozsahu, v jakém vstupujeme na Slovensko, jsme ale nikdy žádné jiné než české publikum neoslovovali. Přináší to množství překvapivých zjištění, nevyhnutelné omyly, ale i očekávání, jak to všechno lidé přijmou," uvedl šéfproducent Mall.tv Lukáš Záhoř.
Vstup Mall.tv na slovenský trh označuje firma s ohledem na obchodní aktivity Mall Group a kulturní blízkost obou zemí za logický krok. Mall.tv je součástí skupiny Mall, která se pohybuje na trhu e-commerce v regionu střední a východní Evropy.
Mall.tv vysílá v Česku od podzimu 2018, po půl roce od startu měla její návštěvnost dosahovat 700 tisíc unikátních uživatelů měsíčně, uvedl na dubnové konferenci IAC výkonný ředitel Juraj Felix (zdroj návštěvnosti nespecifikoval). Podle informací prezentovaných na březnové konferenci Brand Restart měl průměrný čas strávený divákem na Mall.tv představovat více než sedm minut a míra zhlédnutí videí měla dosahovat 67 %.
-mav-