MetroZoom od BigBoardu umožňuje cílit reklamu v metru

středa, 18. září 2019, 10:45 Aktuality, Outdoor MediaGuru

Klienti mohou reklamu v metru nakupovat podle definovaných sítí. Periody kampaní jsou 14denní.

Zdroj: MetroZoom

Zdroj: MetroZoom

MetroZoom, dceřiná firma BigBoard Praha, která vznikla letos v létě za účelem prodeje reklamy v metru, upřesnila, že klientům nabídne zacílení sítí na konkrétní socioekonomické skupiny. V současné době je připraveno šest sítí

„Naši klienti již nebudou muset vybírat jen plochu po ploše, ale v případě jejich zájmu jim kromě kusového prodeje nabídneme také využití i předem připravené, zacílené a naplánované sítě přesně dle potřeby jejich kampaní. Chtěli jsme tak vyjít vstříc potřebám našich klientů a nabídnout jim jednoduchý a efektivní způsob nákupu reklamy v metru,“ uvedl Marek Pavlas, jednatel společnosti MetroZoom.

Konkrétní popis sítí můžete číst níže.

Sítě pro cílení kampaní v pražském metru

  • Centrum: cílí na centrum Prahy, nejfrekventovanější stanice, mladou populaci a turisty.
  • Shopping: je zaměřena na pokrytí největších obchodních center v Praze. Při využití této sítě budou moci klienti ovlivnit nákupní chování zákazníků, podpořit nové kolekce nebo komunikovat prodejní a slevové akce.
  • Business: pokrývá největší pražská business centra. Cílí na střední a vyšší vzdělanostní a příjmovou skupinu, osoby se zájmem o moderní technologie, vlastníky chytrých telefonů a zájemce o kvalitní produkty.
  • Rezident: cílí na běžnou populaci, všechny věkové, zájmové a vzdělaností skupiny.
  • Street: využívá CLV umístěných v nadzemí u vstupů a výstupů do/z metra, které jsou viditelné i pro pěší a kolem projíždějící auta, a mohou tak suplovat standardní CLV v ulicích.
  • Journal: nabízí CLV v těsné blízkosti trafik, které se nachází ve vestibulech metra. Díky této síti je možné podpořit prodej produktů, které jsou v těchto trafikách nabízeny. Je tak ideální pro komunikaci časopisů, novin, nealko nápojů apod.

Další novinkou jsou termíny kampaní, které jsou nově nastaveny na 14denní periodu. Termíny kampaní jsou vždy 1.–15. a 16.–30. dne v měsíci. Klienti tak budou moci, v případě potřeby, komunikovat od poloviny do poloviny měsíce.

MetroZoom také plánuje využit big dat mobilního operátora pro plánování a přesné cílení svých reklamních kampaní. „Klienti skupiny BigBoard již několik let mohou pro přesné plánování svých OOH kampaní využít nástroj BigPlan, díky kterému je možné kampaně přesně cílit na požadované cílové skupiny a získat ke svým kampaním i standardní mediální ukazatele. Tuto možnost bychom chtěli klientům MetroZoom nabídnout poprvé i v metru. Pomocí big dat mobilního operátora budeme znát toky všech typů cestujících v každé stanici v každou denní dobu, každý den v týdnu. Do metra tak pro klienty poprvé přineseme reálná data, díky kterým budeme v budoucnu nabízet také možnost výkonnostního modelu kampaní, kdy klient zaplatí pouze za skutečné imprese v jeho cílové skupině. Reklamní zařízení v metru navíc budou umět využít i bluetooth beaconů pro přímou konektivitu s mobilním telefonem potencionálního zákazníka,“ dodal Marek Pavlas.

V nabídce je celkem 1196 prosvětlených CLV v 56 stanicích pražského metra.

-mav-