Modrá pyramida podpoří kampaní svou mobilní aplikaci

pondělí, 30. září 2019, 13:20 Aktuality, Reklama MediaGuru

Modrá pyramida uvádí svou první mobilní aplikaci MP Home. Kampaní ji začne komunikovat od druhé polovina října.

Modrá pyramidy od druhé poloviny října spustí kampaň na svou mobilní aplikaci, zdroj: MP.

Modrá pyramidy od druhé poloviny října spustí kampaň na svou mobilní aplikaci, zdroj: MP.

Modrá pyramida představuje svou první aplikaci pro chytré telefony MP Home. Jejím hlavním cílem je usnadnit klientům k cestu k novému bydlení, při které využijí úvěr od Modré pyramidy. Nabízí kompletní přehled nejen o tom, co se s úvěrem děje od žádosti až po vyčerpání peněz, ale i o dalších sjednaných službách, včetně stavebního spoření dětí. Zároveň má pomoci s výběrem bydlení širokou nabídkou nemovitostí na českém trhu. Od 21. října aplikaci podpoří nadlinková kampaň.

„Pořídit si nové bydlení není v dnešní době jen otázkou peněz, ale člověka to stojí spoustu úsilí a času s vyřízením všech právních a procesních záležitostí. Smyslem aplikace a naším cílem je především zjednodušit klientů sjednání úvěru v Modré pyramidě, ušetřit jim čas a pomoci při zařizování ostatních věcí souvisejících s jejich novým bydlením,“ uvedl Ladislav Šilha, člen představenstva Modré pyramidy. 

Aplikace, jež je dostupná na Google Play a App Store, zaznamenala za první týden na trhu téměř tisíc stažení. „Chceme, aby naši aplikaci využívalo co nejvíce našich klientů, kterých máme v současnosti půl milionu. V horizontu tří let bychom chtěli dosáhnout 100 tisíc stažení,“ dodal Ladislav Šilha. 

Součástí aplikace bude například „šanon“, kde si může uživatel uložit všechny náležité dokumenty, či „upozornění“, na co nezapomenout. Nahradit by tak měla lepíky, s jejichž motivem bude Modrá pyramida pracovat i v kampani. 

Zatím není možné v aplikaci sjednat služby online, nicméně do budoucna s touto možností Modrá pyramida počítá. Přímo z aplikace lze kontaktovat svého poradce, a to buď přes telefon, e-mail nebo chat. 

Na vývoji aplikace spolupracovala Modrá pyramida se společností Cleverlance. Marketingová kampaň vznikla převážně in-house, částečně se na ní podílela už i nově vybraná kreativní agentura Brain One.

-stk-