Do vedení obchodní divize vydavatelství Economia nastupuje David Keller a Vojtěch Havíř. David Keller se stává ředitelem pro mediální prodej, Vojtěch Havíř nastupuje na pozici ředitele pro prodej obsahu.
„Prodej obsahu i inzerce musí reagovat na měnící se očekávání čtenářů, potřeby obchodních partnerů i na nové trendy včetně technologického vývoje. Proto jsme se rozhodli řídit prodej obsahu a inzerce odděleně. Jsem přesvědčena, že díky dokonalému pochopení a zaměření se na dvě odlišné cílové skupiny – předplatitele a inzerenty – budeme schopni úspěšně reagovat na měnící se strukturu příjmů i nové obchodní příležitosti,“ vysvětlila nové uspořádání obchodu Zuzana Řezníčková, předsedkyně představenstva mediálního domu.
David Keller povede od 16. září mediální sales a zejména bude pokračovat v rozvoji nabídky a modelu obsluhy pro obchodní partnery. Vedle klasické inzerce bude zodpovídat za speciální projekty v printu i digitálu, eventy a další projekty šité na míru konkrétním klientům. Do Economie přichází z Artesy, v minulosti dlouhodobě působil na řídicích pozicích v UniCredit Bank a AAA Auto.
Vojtěch Havíř se bude od začátku října starat o to, aby přístup k obsahu titulů korespondoval s představami čtenářů. Také bude odpovídat za celkovou péči o předplatitele, všechny prodejní kanály, jako jsou call centra, přímý a volný prodej, retenční procesy, všechny uživatelské aplikace a jejich rozvoj. Zkušenosti získal v obchodu a zavádění nových projektů ve skupině Home Credit. Rovněž byl u zrodu několika start-upů a jejich expanzí.
Obchod a marketing Ecnomie dosud řídil Petr Orálek.
-stk-