Šéfredaktorkou Elle se stává Valentina Nízká

čtvrtek, 19. září 2019, 11:55 Lidé MediaGuru

Do čela redakce české edice magazínu Elle nastupuje Valentina Nízká. Vedení přebere v plném rozsahu od října.

Valentina Nízká, zdroj: Burda International CZ

Valentina Nízká, zdroj: Burda International CZ

Novou šéfredaktorkou Elle se stane Valentina Nízká. V pozici tak nahradí Petra Matějčka, který z vedení magazínu odešel koncem srpna. Nízká převezme redakci v plném rozsahu od října, prosincové vydání už tedy vyjde s novým obsahem a koncepcí.

„Valentina ztělesňuje novou generaci novinářů, která umí tvořit obsah s přesahem takovou formou, že zaujme všechny druhy publika – čtenáře printu či onlinu, followery a fanoušky i ty, co přijdou osobně na event. V době, kdy se možnosti komunikace s cílovou skupinou mění z roku na rok, je Valentina ideální volbou pro vedení ikonické značky Elle. Jsem ráda, že ji můžeme společně dále posouvat kupředu,“ uvádí publisherka Elle Monika Szeroczyńska.

Valentina Nízká působí ve společnosti Burda International CZ šestým rokem, z toho posledních pět let na pozici šéfredaktorky magazínu Joy. Dříve pracovala na pozicích redaktorky online verze časopisu Elle a vedoucí webu marieclaire.cz. Vyrůstala v Bruselu a Paříži, kde absolvovala maturitní studium se zaměřením na filozofii a humanitní vědy. V rámci studií na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy se do francouzské metropole vrátila na školu Sciences Po, na níž se zaměřila především na teorii a trendy v oblasti médií.

„Elle je v mých očích titul, který má inspirovat v oblasti módy a krásy, přinášet exkluzivní články a rozhovory s vysokou novinářskou hodnotou, představovat nové talenty, ale zároveň bavit a být svým čtenářkám nablízku. Jsem přesvědčená, že se Elle může stát také leaderem na digitálním poli. Na tuto výzvu se opravdu těším a věřím, že s celým týmem toto mé přesvědčení brzy proměníme ve skutečnost,“ dodává nová šéfredaktorka, jež bude zároveň řídit také tituly Elle Décoration a Elle Man.

Čtenost magazínu Elle v prvním letošním pololetí představovala 139 tisíc čtenářů, což bylo o 5 % méně než ve stejném období o rok dříve. V průměru se každý měsíc letos v pololetí prodávalo 23 tisíc tištěných kopií.

-stk-