ZOOT se chce rozšířit do regionálních měst

čtvrtek, 19. září 2019, 12:55 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

ZOOT buduje partnerskou síť výdejen. Objeví se zejména v regionálních městech s velikostí kolem 20 tisíc obyvatel.

Zdroj: FB ZOOT

Zdroj: FB ZOOT

Online prodejce ZOOT buduje spolu s vlastními prodejnami také partnerskou síť výdejen. Zaměří se především na regionální města s velikostí kolem 20 tisíc obyvatel. V provozu jich je již pět, během následujících měsíců by jich mohlo být až desítky.

„Zůstane jim osvědčený název Výdejna radosti ZOOT. Fungovat budou v tradičních prodejnách daného místa. Nejčastěji jde o zavedený obchod s módou, kde jsou i zkušební kabinky,“ přibližuje ředitel ZOOTu Lukáš Uhl s tím, že dostupné výdejny jsou již v Novém Městě nad Metují, Písku, Příbrami, Strakonicích a Frýdku-Místku.

ZOOT se chce tímto způsobem přiblížit zákazníkům po celé ČR, zejména tam, kde firma nemá ještě vlastní prodejnu. Pro zákazníky je výhodou této sítě možnost vyzkoušení oblečení zdarma před zaplacením, stejně tak jako placení kartou, možnost vrácení zboží do 30 dnů či reklamace přímo v daném místě. Vybírány jsou prodejny s příjemným prostředím a proškoleným personálem, který tak může zákazníkům poradit.

Pro lokální obchodníky spočívá podle ZOOTu benefit zejména v marketingové podpoře. Firma chce jednotlivé výdejny zviditelnit nejen online, ale i offline kampaní. „V daném místě chystáme venkovní reklamu, a to buď formou billboardu, nebo velkých plachet, a také klasický roznos letáků, který bývá v menších městech efektivní. Tím zviditelníme daný obchod i u těch zákazníků, kteří tam standardně nakupovat nechodí,” doplňuje ředitel pro růst Robert Vojáček. Obchodníci mohou rovněž počítat s IT podporou nebo pokladním systémem od ZOOTu. Pro dobrou orientaci pro zákazníky bude Výdejna radosti vždy označena na dveřích a ve výloze.

ZOOT tak pokračuje ve svém ozdravném procesu, kterým prochází kvůli procesu oddlužení. Své stávající Výdejny radosti mění na prodejny, zároveň otevírá nové pobočky. První otevřel na sklonku srpna v obchodním centru Černý Most. Rovněž změnil i systém doručování – doprava objednaného zboží na prodejnu je zdarma jen v případě zaplacené objednávky v hodnotě nad 1 600 korun. Možné je také si zboží nechat poslat přes Zásilkovnu. V rámci sortimentní nabídky se soustředí na rozšíření portfolia nabízených značek, vlastní značky a udržitelnou módu. 

-stk-