About You chce být méně závislý na klasické reklamě
Německý e-shop s módou About You slaví na tuzemském trhu první rok. Do budoucna se chce stát méně závislým na klasické reklamě.

E-shop About You se v kampani letos spojil s Karolínou Kurkovou, nyní s ní plánuje vlastní kolekci, foto: MediaGuru.cz.
Od vstupu německého e-shopu s módou About You na český trh uplynul 10. října jeden rok. I přes počáteční nesnáze, kdy se zpozdil s dodáním, vyřídil za prvních 12 měsíců v tuzemsku přes milion objednávek, většina zákazníků si objednala třikrát i více a povědomí o své značce zvýšil o více než 85 %. Do budoucna plánuje více rozšířit své aktivity v oblasti služeb, marketingu a sortimentu.
„Budeme pokračovat v přizpůsobování našeho obchodu lokálním preferencím, v rozšiřování nabídky, snižování cen, zvyšování kvality služeb a chceme pokračovat v zavádění novinek v oblasti nových akcí a spoluprací,” uvedl Tarek Müller, spoluzakladatel a jeden z výkonných ředitelů About You.
Součástí vstupu na trh v loňském roce byla mimo jiné dvoufázová marketingová kampaň, jež běžela v televizi, outdooru, tisku, rádiu nebo na internetu. Během roku následovalo několik dalších kampaní, například ve venkovním či online prostoru. Nyní se však e-shop rozhodl zaměřit na jinou strategii, jejíž cílem je stát se méně závislým na klasické reklamě a tradičních marketingových kanálech. Do popředí se tak dostane přímá komunikace, sociální sítě a eventy. Značka tak chce „vytvářet skutečné emoce pomocí interaktivních zážitků“.
V plánu jsou také lokální kolekce, které budou vytvářeny ve spolupráci s celebritami, například s modelkou Karolínou Kurkovou, jež se stala tváří letošní jarní kampaně. Dále bude About You rozvíjet své aktivity na poli influencer marketingu, kde je už nyní velmi aktivní. A v neposlední řadě připravuje různé akce v oblasti módy a lifestylu.
About You v současnosti působí na deseti evropských trzích. V sortimentu má přes 250 tisíc produktů od více než 1200 značek. Každý měsíc registruje přes 15 mil. aktivních uživatelů. V roce 2018/2019 dosáhl obratu 461 mil. eur (11,9 mld. korun). Na českém trhu působí vedle německého Zalanda, českého Zootu a polského Answear.
-stk-