Češi vezou z festivalu Golden Drum devět ocenění

sobota, 19. října 2019, 09:10 Reklama MediaGuru

Čtyři ocenění získala na festivalu Golden Drum agentura Havas, tři McCann a po jednom Geometry Prague a VMLY&R Prague.

Vizuál Mother & Child, který Havas Prague vytvořila pro Amnesty International, má zlato i stříbro, zdroj: Golden Drum.

Vizuál Mother & Child, který Havas Prague vytvořila pro Amnesty International, má zlato i stříbro, zdroj: Golden Drum.

Reklamní festival Golden Drum vyhlásil své vítěze. České agentury proměnily devět z 20 nominací. Čtyři ceny, z toho dvě zlaté a dvě stříbrné, získala agentura Havas Prague za svou práci pro Amnesty International, tři zlaté si vysloužila agentura McCann Prague za kampaň pro Coca-Colu a jedno stříbro si odnesla agentura Geometry Prague za kampaň Spotiwear pro Salming Sport. Stříbrné ocenění veze také agentura VLMY&R za práci pro Post Bellum.

Dvě ocenění si připsal i vizuál Boys od Havas Prague pro Amnesty International, zdroj: Golden Drum.

Dvě ocenění si připsal i vizuál Boys od Havas Prague pro Amnesty International, zdroj: Golden Drum.

Stříbrná kampaň Spotiwear, pod níž je podepsána agentura Geometry Prague.

Stříbrná kampaň Hiding from Gestapo od VMLY&R pro Post Bellum

Do soutěže bylo přihlášeno celkem 1 150 kreativních projektů, z toho 883 do hlavní soutěžní sekce Golden Drum a 267 do sekce Young Drummers. Na shortlisty jednotlivých kategorií se dostalo celkem 204 přihlášek. 

České úspěchy na Golden Drum 2019

Ocenění

Skupina

Kategorie

Název kampaně

Agentura

Zadavatel

Značka

Sekce What

Golden Drum

Audio

Food & Drinks

Will of the Cat

McCann

Coca-Cola

Sprite

Golden Drum

Audio

Food & Drinks

The speed of the Monkey

McCann

Coca-Cola

Sprite

Golden Drum

Audio

Food & Drinks

Mask of the Owl

McCann

Coca-Cola

Sprite

Golden Drum

Craft

Best Photography

Mother and Child

Havas

Amnesty International

Amnesty International

Golden Drum

Craft

Best Photography

Boys

Havas

Amnesty International

Amnesty International

Silver Drum

Print

Social good

Mother and Child

Havas

Amnesty International

Amnesty International

Silver Drum

Print

Social good

Boys

Havas

Amnesty International

Amnesty International

Silver Drum

Film

Social good

Hiding from Gestapo

VMLY&R Prague

Post Bellum

National History Archive

Sekce Why

Silver Drum

Engagement

Creative use of Media

Spotiwear

Geometry

Salming Sports

Salming

Po dvou Grand Prix získala izraelská kampaň Thisables pro Ikeu a finský počin Block Wish pro HOK-Elanto. Dále si Grand Prix vysloužily kampaně The Last Ever Issue od polské agentury VMLY&R, kterou vytvořila pro Gazeta.pl, MasterCard a BNP Paribas, Unreachables od turecké TBWA pro Turkcell, Turkey's Water od Havasu pro Reckitt Benckinser, Half Full od rumunské McCann pro Coca-Colu a Hate Couture od italské agentury Publicis pro Diesel. 

Letošní soutěž je rozdělena do dvou základních sekcí pojmenovaných What a Why. Hlavní porotkyní sekce What je Tiffany Rolfe, viceprezidentka a kreativní ředitelka americké společnosti R/GA. Porotu sekce Why vede Mikołaj Sadowski, kreativní ředitel polské agentury 180hearbeats + Jung v Matt.  

-stk-