Coca-Cola se letos na podzim spojila s módní značkou Diesel a společně vytvořily capsule kolekci The (Re)collection z recyklovaných materiálů. Poprvé ji představila koncem září na pařížském fashion weeku, tento týden ji uvádí v České republice. Podpoří ji komunikací na sociálních sítích, ve spolupráci s influencery a také prostřednictvím PR aktivit.
Kolekce pracuje s recyklovanými materiály, jakými jsou recyklovaný PET z plastových lahví nebo recyklovaná bavlna. Kombinuje elementy Diesel Casualwear s brandingem Coca-Coly a nabízí celkem 12 základních kousků, například unisexovou džínovou budnu, teplákové soupravy, mikiny, trička či plavky. Na českém trhu jsou k zakoupení v pražském butiku značky Diesel v Pařížské ulici, kde si mohou zákazníci po dobu 14 dní zkusit štěstí i ve speciálním recyklačním automatu a vytaženou PET lahev, v níž se ukrývá drobný dárek, poté vyhodit do mluvící popelnice.
„Projekt je součástí naší strategie World Without Waste, která usiluje o řešení globálního problému odpadu z obalových materiálů a snaží se najít řešení v oblasti designu obalů podpory recyklace a prostřednictvím partnerství, jako je právě toto. Do roku 2025 se Coca-Cola zavázala pomáhat se sběrem odpadu v množství odpovídajícím 75 % množství obalových materiálů z celkové produkce společnosti,“ popisuje za firmu Kateřina Eliášová.
Na kolekci The (Re)collection upozorní Coca-Cola i Diesel na svých sociálních sítích a ve spolupráci s influencery, například s Jonášem Čumrikem alias Johnym Machette nebo Peterem Altofem známým jako Exploited.
Do budoucna by Coca-Cola ráda rozvíjela další recyklační projekty podobného typu, a to i na lokální úrovni.
-stk-